کنایه‌ی در لفافه عضو شورای شهر به نماینده مجلس؛

اگر فردی در انتخابات از ما حمایت کرده، وام‌دار او نخواهیم بود


نویسنده: صبح ساحل

به گزارش صبح ساحل، "اسماعیل بواشه" عضو شورای شهر بندرعباس در نطق پیش از دستورکار هفتاد و سوم جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: من بابِ عدم پرداخت حقوق پرسنل پیمانی، قراردادی و رسمی شهرداری به شهردار بندرعباس تذکر می‌دهم.

وی با بیان اینکه این روزها اغلب گفته می‌شود اعضای شورا دچار اختلافاتی شده‌اند، افزود: بدیهی است که اختلاف سلیقه در هر شورایی، حتی مجلس شورای اسلامی نیز وجود دارد. نکته مهم این است که اختلافات نباید آرامش مردم را بگیرد. از همین رو، همه را به خویشتن‌داری دعوت می‌کنم و پیشنهاد می‌کنم منافع مردم را به منافع شخصی ترجیح دهند.

عضو شورا با اشاره به اینکه موضوعاتی درباره انحلال شورا در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: افرادی در شورا که مورد تایید ما نیستند به این فضا دامن می‌زنند؛ لذا خواهشم این است که به جای حل مسئله صورت مسئله را پاک نکنید. رفتارهای توام با ناراحتی و عصبانیت از خود بروز می‌دهند و سعی‌ می‌کنند انحلال شورا را در دستورکار قرار دهند. 

بواشه عنوان کرد: متاسفانه عضو شورا افراد را ترغیب می‌کند که بروید در فلان سایت غیر قانونی بزنید که شورا منحل شود؛ شورا جای این کارها نیست؛ هر اتفاقی بیفتد شما جزئی از شورا هستید. شورا، نمایندگان مردم هستند و این موضوعات توهین به فهم و شعور مردم و پاک کردن صورت مسئله است. اگر به دنبال سوراخ کردن این قایق هستید بدانید که شما خودتان هم در این قایق هستید. به خودتان بیایید. اگر به دنبال دلیل این موضوعات هستید به نطق‌های یک سال گذشته خودتان رجوع کنید. 

وی با بیان اینکه چرا عضو شورا باید به دنبال انحلال شورا باشد، اظهار کرد: به خودتان بیایید. از بازی‌های سیاسی، تفکرات بچگانه و آسیب زدن به شورا و شهرداری دوری کنید؛ بهترین کار آزادگی و آزادمردی است. 

عضو شورای شهر گفت: اگر فردی، ما را در انتخابات طی دوره‌های مختلف حمایت کرده و همراه ما شده، وام‌دار شخص و گروهی نخواهیم شد. من مستقل هستم و طرفدار آنچه به صلاح مردم شهر بندرعباس است.

وی در ادامه به ماده شش آیین نامه داخلی شورا اشاره کرد و برقراری نظم در جلسات را وظیفه رئیس شورا خواند و گفت: اداره شورا دست رئیس شورا است باید این موضوع را بپذیریم.

بواشه افزود: امروز با افتخار اعلام می‌کنم توانستم بعد از دو ماه طرح سوال از شهردار را به جریان بیندازم. بعد از دو ماه متوجه شدم شهردار ناکارآمد و ضعیف است؛ این نشان از جسارت اکثریت اعضای شورای شهر بوده است. قانون‌گذار این حق را به شورا داده است. عوام فریبی را کنار بگذارید. به شعور مردم توهین نکنید. 

عضو شورا در پایان گفت: افتخار‌می‌کنم طرح سوال باعث شد شهردار به خودش بیاید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها