جزییات حریق در بازار بندرعباس؛ حادثه هیچگونه خسارت جانی نداشته است



رییس سازمان آتش‌نشانی بندرعباس گفت: حریق یک ساعت فروشی در بازار لاری‌های بندرعباس به چند مغازه دیگر سرایت کرد و باعث خسارات زیادی شد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد امین لیاقت»، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: ساعت 17:13 بیست و سوم اسفند طی تماس تلفنی با مرکز ١٢۵ آتش نشانی، گزارش آتش سوزی در بازار بندرعباس دریافت شد.

وی با بیان اینکه حادثه در ابتدای یکی از کوچه‌های ورودی غربی بازار لاری‌ها رخ داده است، افزود: به محض اطلاع از وقوع حریق تیم‌های عملیاتی از سه ایستگاه‌ آتش نشانی به محل اعزام شده و در مدت زمان کوتاهی آتش مهار و خاموش می‌شود.

وی افزود: آتش سوزی ابتدا در مغازه ساعت فروشی رخ داده است و پس از آن به دیگر مغازه‌های مجاور خسارت سرایت می‌کند.

لیاقت اضافه کرد: تیم‌های آتش نشان با تلاش فراوان در همان لحظات اولیه از گسترش بیشتر آتش جلوگیری کرده و حدود یک ساعت عملیات تخلیه دود و ایمن سازی محیط را انجام داده اند.

وی تعداد مغازه هایی که به صورت مستقیم درگیر آتش سوزی بوده اند را سه باب اعلام کرد اما در مجموع حدود نه مغازه دچار خسارت شده اند که بیشتر آن‌ها حرارت دیدگی و دید گرفتگی بوده است.

این مقام مسئول پیرامون علت وقوع آتش سوزی بیان داشت: در حال حاضر امکان اعلام علت دقیق وقوع حادثه وجود ندارد و بررسیهای کارشناسی جهت یافتن آن ادامه دارد.

گفتنی است خوشبختانه حادثه هیچگونه خسارت جانی بدنبال نداشته است.

ایستگاه‌های شماره ۶، ۱ و ۸ در عملیات مهار و خاموش کردن این آتش سوزی با هم همکاری داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها