ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در بندرعباس افتتاح شد



ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، فرماندار بندرعباس و مسئولین دیگر در بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد محسنی»، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ در خصوص این نمایشگاه گفت: ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با برپایی 100 غرفه با همکاری اداره‌کل بهزیستی، صندوق کارآفرینی مهر امید و با همکاری شهرداری بندرعباس و پشتیبانی همیشگی استانداری از تاریخ 23 تا 26 اسفند در بندرعباس دایر شده است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه صنعتگران صنایع‌دستی استان هرمزگان با تمام ظرفیت‌ها در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، افزود: در این نمایشگاه رشته‌های مختلف حصیربافی، گلابتون دوزی، سفال، رودوزی‌های سنتی، چاقوسازی، مس، معرق و... سایر صنایع‌دستی استان هرمزگان که به لحاظ تنوع جایگاه ویژه‌ای در کل کشور دارند، برای عرضه و فروش به نمایش درآمده است.

 

وی ادامه داد: هم‌زمان با برپایی ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، برنامه‌های آیینی، موسیقی و سایر امور فرهنگی در این نمایشگاه برگزار می‌شود و برنامه‌های ویژه نوروز توسط سازمان‌های همکار مانند شهرداری بندرعباس نیز در این مکان برپا خواهد شد.

 

محسنی اضافه کرد: این ارتباط و پیوند نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی با سایر نمایشگاه‌های بندرعباس، کار جدید و قوی است که در استان اتفاق افتاده و کمک بزرگی به صنایع‌دستی استان است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان بیان کرد: انشاء اله بتوانیم با این حرکت، ظرفیت قوی و غالب کشورمان ایران و استان را در این خطه مهم و تأثیرگذار اقتصادی کشور شاهد باشیم و آغازی برای توسعه و تقویت این صنعت اشتغال‌زا و کارآفرین در استان هرمزگان باشد.

 

ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از 23 تا 26 اسفندماه از ساعت 17 تا 22:30 در بلوار ساحلی پارک غدیر بندرعباس برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها