وزیر راه‌وشهرسازی در بازدید از پروژ‌ه‌های درحال احداث بندرشهید رجایی‌:

الزام تکمیل و احداث تمام زیرساخت‌های بندری و دریایی



وزیر راه‌وشهرسازی در سفر اسفندماه ۱۴۰۱ خود به هرمزگان از پروژه‌های در دست احداث بندرشهید رجایی بازدید کرد.
 
به گزارش صبح ساحل، «مهرداد بذرپاش»، وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه با «محسن نادری»، مدیرعامل شرکت مدیریت بین‌المللی همراه «هیمکو» ملاقات و  از پروژه اسکله‌سازی غرب بندر شهید رجایی بازدید کرد. 
همچنین در این بازدید،« محسن نادری»» گزارشی در خصوص پروژه احداث اسکله و پایانه مکانیزه ریلی مواد معدنی ارائه داد و وزیر راه و شهرسازی  بر حل و فصل مشکلات به مسئولین سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توسعه اراضی پسکرانه بندر شهید رجایی با دستور رئیس جمهور، مبنی بر تشکیل کارگروه اقتصاد دریا در دولت، در سال ۱۴۰۲ گفت:« برنامه‌های جدی با موضوع اقتصاد دریاپایه و توسعه سواحل کشور در دست تدارک داریم».
 بذرپاش در آئین بهره‌ برداری از بندر چند منظوره خمیر در استان هرمزگان اضافه کرد: «بر اساس راهبرد اقتصاد دریا لازم است تمام زیرساخت‌های مورد نیاز بندری و دریایی به سرعت احداث و تکمیل شود و در چرخه فعالیت‌های تجاری و بازرگانی قرار گیرد».
 وی با بیان اینکه سال آینده، سال شکوفایی اقتصاد دریا خواهد بود، گفت: «عمده تاخیرات در اجرای پروژه‌ها، کمبود منابع است. بنابراین، تمهیداتی اندیشیده شده تا از روش‌های دیگری برای تامین منابع اقدام کنیم تا هیچ پروژه‌ای به تاخیر نیافتد».
گفتنی است؛ «مهرداد بذرپاش»، وزیر راه و شهرسازی به همراه «داریوش امانی»، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و «اکبر صفایی»، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون وزیر کشور مورخ ۲۰ اسفندماه وارد هرمزگان شدند. هدف از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه حوزه راه، حمل ونقل دریایی و مسکن عنوان شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها