لیگ ووشو پسران استان

خانه تلاش با اقتدار قهرمان شد



رقابت‌های لیگ ووشو استان پسران نونهال و نوجوان استان با شناخت مدعیان به پایان رسید.

 


به گزارش صبح ساحل، محمدامین عسکری‌زاده رئیس هیات ووشو هرمزگان گفت: فینال رقابت‌های لیگ ووشو پسران نونهالان و نوجوانان استان با حضور جمعی از مسؤولین استانی با رقابت مدعیان این رقابت برگزار شد.
وی بیان داشت: رقابت‌های لیگ ووشو پسران نونهالان و نوجوانان استان که از آبان‌ماه سال جاری با حضور تیم‌های خانه ووشو، خانه تلاش، پدیدآوردن، جنگجویان ووشو، و باشگاه آبفا از بندرعباس و تیم هیأت ووشو بندرلنگه، تیم هیأت ووشو شهرستان میناب و تیم هیأت ووشو شهرستان رودان در در قالب دو گروه الف و ب با نام جام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شناخت تیم قهرمان به پایان رسید.
عسکری‌زاده رئیس هیات ووشو هرمزگان گفت: در هفته پایانی این دوره از مسابقات لیگ استان تیم‌های هیأت ووشو شهرستان بندرلنگه و جنگجویان ووشو جهت کسب مقام سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند اما با رقابتی نزدیک نتیجه بازی بین این دو تیم مساوی شد که یک بازی در وزن مشخص شده برای مشخص شدن برنده بازی انجام شد و تیم هیأت ووشو بندرلنگه نتیجه را واگذار کرد و تیم جنگجویان ووشو مقام سوم را از آن خود کرد.
رئیس هیات ووشو هرمزگان اظهار داشت: هفته پایانی و فینال رقابت‌ها لیگ ووشو استان با پیکار تیم‌های خانه تلاش و پدیدآوران ادامه یافت و در روند معمول نتیجه بازی این دو تیم نیز با رقابتی نزدیک و پایاپای مساوی شد که برای مشخص شدن نتیجه به یک بازی اضافه در رده سنی و وزن مشخص شده که در قرعه‌کشی از سوی سازمان لیگ هیأت ووشو استان اعلام شد تن داده که تیم پدیدآوران با تمام تلاشی که از خود نشان داد نتیجه را واگذار کرد و به مقام دومی و نائب قهرمانی نائل آمد و تیم خانه تلاش با اقتدار قهرمان لیگ ووشو پسران استان شد و سکوی نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
تیم هیأت ووشو شهرستان بندرلنگه به عنوان تیم اخلاق این دوره از رقابت‌ها شناخته شد و نشان سانداکار برتر و فنی لیگ نیز از سوی کمیته فنی این دوره از مسابقات به محمدامین زینلی بازیکن تیم جنگجویان ووشو اهدا شد.
در مراسم اختتامیه لیگ ووشو استان ابتدا محمد امین عسکری‌ زاده رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان در جمع مسؤولین استانی به عنوان مهمان و حاضرین در سالن بازی‌های از زحمات دست‌اندرکاران برگزار کنندگان لیگ لحضاتی به ایراد سخن پرداخت .
در پنجمین دوره رقابت‌های لیگ ووشو پسران نونهالان و نوجوانان استان از زحمات داوران با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر شد و مراسم اهدای مدال به بازیکنان توسط مسؤلین انجام شد و در نهایت تیم هیأت ووشو بندرلنگه کاپ اخلاق را دریافت نمود.  تیم جنگجویان ووشو بر سکوی سوم ایستاد، تیم پدیدآوران به عنوان نائب قهرمان بر سکوی دوم و تیم خانه تلاش به عنوان قهرمان بر سکوی اول این پیکارها ایستاد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها