کاهش سرعت باد در مناطق دریایی هرمزگان/ احتمال رگبار پراکنده باران



فعالیت وزش باد‌های نسبتا شدید شمال غربی به طور موقت در سطح استان کاهش یافته است. 

 

به گزارش صبح ساحل، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی روز جاری کاهش سرعت باد و کاهش تلاطم دریا را در غالب مناطق دریایی استان نشان می‌دهد.

در جزایر خلیج فارس در مقایسه با روز گذشته از میزان سرعت باد کاسته شده است و موقتا تا روز دوشنبه افزایش باد قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت.

آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط شمالی و شرقی با احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

طی روز‌های سه شنبه (اول فروردین) و چهارشنبه (دوم فروردین) با تاثیر موجی بارشی در پاره‌ای نقاط استان به ویژه مناطق شرقی و شمالی استان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد خواهیم داشت.

دریا از روز سه شنبه (اول فروردین) تا اوایل جمعه (چهارم فروردین) با وزش تند باد‌های شدید مواج خواهد شد، طی این مدت ضمن طوفانی شدن دریا بروز خسارت به تاسیسات ساحلی در محدوده تنگه هرمز دور از انتظار نخواهد بود.

لازم به ذکر است طی روز چهارشنبه شدت باد در تنگه هرمز به طور قابل ملاحظه‌ای شدت خواهد یافت و در مناطق شرقی تنگه هرمز به بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

از لحاظ دمایی از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری در غالب نقاط استان به ویژه مناطق شرقی و شمالی کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها