مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان خبر داد:

امدادرسانی به حادثه‌‎‌دیدگان واژگونی اتوبوس در محور حاجی آباد به بندرعباس



مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: دو تیم عملیاتی برای امدادرسانی به هفت سرنشین اتوبوس واژگون شده در محور حاجی آباد به بندرعباس اعزام شدند.

به گزارش صبح ساحل، «مختار سلحشور»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان شامگاه سه‌شنبه در جریان عملیات امداد رسانی به حادثه‌دیدگان افزود: در ساعت ۱۶ امروز (اول فروردین ماه) واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور حاجی آباد (بعد از تونل تنگ زاغ)، به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر گزارش شد.

وی بیان کرد:بلافاصله از سوی جمعیت هلال احمر دو تیم امداد و نجات به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با بیان اینکه این اتوبوس با هفت سرنشین از شهرستان سیرجان عازم بندرعباس بوده است، تصریح کرد: عملیات امدادرسانی با همکاری عوامل اورژانس انجام شد و دو مصدوم به صورت سرپایی و پنج مصدوم دیگر با آمبولانس های هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی در سفرهای نوروزی، بیان کرد: پرهیز از رانندگی با شرایط خواب آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی می تواند در کاهش تصادف ها و آسیب های ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها