مدیرعامل شرکت آب و برق منطقه آزاد خبر داد:

افت فشار آب شهر قشم تا پنجم فروردین



مدیرعامل شرکت آب و برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم از اجرای طرح بهینه‌ سازی توزیع آب در شهر قشم و حومه به دنبال افزایش بی سابقه مصرف خبر داد و گفت: در همین راستا تا پنجم فروردین در چهار ساعت افت فشار آب داریم.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، «شهرام داوری»، مدیرعامل شرکت آب و برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم گفت: در همین راستا آب شهر قشم از امروز اول فروردین ۱۴۰۲ به مدت پنج روز از ساعت ۱۲ شب تا ۴ صبح با افت فشار همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: منطقه روستای طولا شامل کازرانی، ولیعصر (عج)، پیراسته، کامل آباد، گلزار، مساکن مهر و شهرک امام حسن (ع) از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر توزیع آب انجام می شود.

مدیرعامل آب و برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم اضافه کرد: روستاهای حمیری و دفاری نیز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۶ و منطقه مسجد جامع و توابع روستای طولا هم از ساعت ۱۸ تا ۲۰ می توانند آب گیری کنند.

داوری گفت: توزیع آب هتل‌های طولا و نسیم از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و هتل های خلیج فارس و فولتون نیز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۶ انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرک صنعتی فجر از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و شهرک صنعتی طولا از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۶ در مدار توزیع آب قرار می گیرند.

مدیرعامل آب و برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: در سایر نواحی نظیر شرکت فراورده های نفتی ناحیه قشم و دریابانی نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر توزیع آب انجام می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها