رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم:

اسکله مسافربری قشم باز است/ ورود ۳ هزار گردشگر با اتوبوس دریایی در ۵ ساعت نخست امروز



رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: از ابتدای ساعت کاری شناورها در روز چهارشنبه تا ساعت ۱۱ امروز افزون بر ۳ هزار نفر با اتوبوس دریایی و از طریق اسکله شهید ذاکری وارد قشم شدند.
به گزارش صبح ساحل، «علی اشتری»، رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: با توجه به وزش باد و مواج شدن دریا احتمال می رود از ساعت ۱۴ تا ابتدای امشب تعطیلی موقت را در این اسکله شاهد باشیم.

وی پیش بینی کرد: با کاهش سرعت باد از امشب دوباره اسکله بازگشایی و فردا (پنجشنبه) نیز برای مسافران و گردشگران مهیا خواهد بود.
رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی اسکله های گردشگری کندالو، هنگام و شیب دراز امروز و فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) و اسکله بهمن امشب (چهارشنبه) تعطیل است.

وی با بیان اینکه رفت و آمد خودروها از طریق اسکله لافت و پل همچنان برقرار خواهد بود، افزود: هم اکنون ۳۵ لندینگ کرافت در این محور به نحو مطلوبی خدمات رسانی می کنند.

اشتری با بیان اینکه از ۲۵ اسفند تا پایان یکم فروردین افزون بر ۲۲۰ هزار گردشگر از اسکله های شهید ذاکری و لافت و پهل وارد قشم شده اند، ادامه داد: ۳۷ شناور با ظرفیت ۳ هزار و ۹۰۰ صندلی در این ایام به مردم خدمت رسانی می کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها