مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان:

جابه‌جایی 29 هزار مسافر به جزیره کیش در یک‌روز/ تردد شناورهای مسافری و لندینگ کرافت‌ها از بنادر غرب به بیش از 170 جابه‌جایی رسید



مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در چهارمین روز از عید نوروز یک حد نصاب جدید در جابجایی مسافر، خودرو و تردد شناورها در بنادر غرب استان هرمزگان رقم خورد و تردد شناورهای مسافری و لندینگ کرافت‌ها به بیش از 170 جابه‌جایی رسید.

به گزارش صبح ساحل، «مرتضی سالاری»، مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: با توجه به بازگشایی مسیرهای دریایی پس از 60 ساعت توقف به‌دلیل شرایط نامساعد جوی و استقبال بی‌سابقه هموطنان از سفرهای دریایی، تردد شناورهای مسافری و لندینگ کرافت‌ها در چهارمین روز از عید نوروز به بیش از 170 جابه‌جایی رسید و یک حد نصاب جدید در جابجایی مسافر، خودرو و تردد شناورها در بنادر غرب استان هرمزگان رقم خورد.

وی اضافه کرد: در این روز 6 هزار و 800 خودرو از بنادر غرب استان هرمزگان به جزیره کیش و بالعکس جابجا و بیش از 29 هزار نفر مسافر در مسیر یاد شده رفت و آمد کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت:  مجموعه تلاشگران حوزه دریایی و بندری غرب از هیچ کوششی برای خدمات رسانی مطلوب و ایمن در تمام فصول سال و بخصوص ایام نوروز فروگذار نخواهند بود.

سالاری با اشاره به نظارت ویژه بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان بر مباحث ایمنی در ایام نوروز اضافه کرد: در اعمال قوانین مقرر در مباحث ایمنی بیش از گذشته تاکید داریم زیرا کوتاهی در انجام این مهم باعث ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیر خواهد شد. 

وی از مسافران و گردشگران نوروزی خواست برای سفر از سرزمین اصلی به جزایر زیبای خلیج فارس از بنادر و مسیرهای دریایی مجاز تردد و قبل از سفر به جزایر با ارسال عدد 1 و 2 به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ از باز بودن فعالیت بنادر مسافری اطلاع پیدا کنند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان یادآور شد: تمامی دریانوردان و مسافران دریایی نیز در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی با شماره ۱۵۵۰ مرکز جستجو و نجات دریایی تماس بگیرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها