برنامه‌های یوم‌الله ۱۲‌فروردین شنبه در بوستان غدیر بندرعباس برگزار می‌شود



شورای تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد: مراسم محوری یوم الله ۱۲فروردین «روز جمهوری اسلامی» شنبه در بوستان غدیر برگزار می‌شود.

  

به گزارش صبح ساحل، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز با اشاره به اینکه مراسم روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، در بندرعباس و سایر شهرستان‌های استان، اعلام کرد: جشن اهتزاز پرچم روز شنبه ۱۲فروردین ساعت ساعت ۱۰ صبح در بوستان غدیر بندرعباس برگزار خواهد شد.

مراسم دیگری نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی معصومی روز شنبه در حرم امام زاده سید مظفر بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

 نصب پرچم در سر در تمامی ادارات و نهادها، فضاسازی تبلیغی میادین و معابر عمومی به‌ویژه مبادی ورودی شهر، در اختیار قرار دادن پرچم به ستاد اسکان فرهنگیان جهت اهدا به مهمانان نوروزی از جمله دیگر برنامه‌ها است.

اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در پارک غدیر و کوهستان پارک پنجه علی توسط شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی، نصب پرچم بر روی عرشه لنج‌ها، شناورها و قایق‌های مسافربری توسط اداره کل بنادر و دریا نوردی، ویزیت رایگان در محل اقامه نماز جمعه در روز ۱۱فروردین، ویزیت رایگان درمانگاه‌های سطح شهر بندرعباس توسط دانشگاه علوم پزشکی و اهدای نهال توسط منابع طبیعی استان از جمله برنامه‌هایی است که برای این روز تدارک دیده شده است.

رژه شناورهای دریایی منطقه یکم دریایی ندسا و مرزبانی با نصب پرچم بر روی عرشه، آذین بندی و نصب پرچم بر روی سر در مغازه‌ها و مجتمع تجاری، نصب پرچم بر روی دوچرخه‌ها در سطح شهر با همکاری هئیت دوچرخه سواری توسط اداره کل ورزش و جوانان، مراسم اهتزاز پرچم توسط تمامی نیروی‌های نظامی و انتظامی، سپاه امام سجاد(ع)، منطقه یک نداجا و نیروی انتظامی، راهپیمایی موتوری توسط ناحیه سپاه بندرعباس، اجرای پویش سراسری جمهوری اسلامی، پرچم افتخار و راه اندازی کمپین در فضای مجازی از دیگر فعالیت‌های برنامه ریزی شده در ۱۲ فروردین امسال است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها