افزایش ۶۳ درصدی مجرمین در اجرای طرح نوروزی پلیس در بندرعباس



فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون تعداد هزار و ۲۱۸ نفر متهم تحت عناوین مختلف جرم در بندرعباس دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی سال گذشته ۶۳ درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

    

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ تیمور دولتیاری صبح امروز (۱۰ فروردین ماه) در تشریح این خبر، بیان کرد: فراجا همچون سال های قبل با آغاز نوروز، جهت تأمین نظم و امنیت و خدمت رسانی به هموطنان و مسافران نوروزی با طرح نوروزی که از ۲۷ اسفندماه با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای به مرحله اجرا در آمده، در آمادگی ۱۰۰درصدی قرار گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه با پشتیبانی مراجع قضائی و همچنین دستگاه ها و نهادهای خدمت رسان و تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان، طرح نوروزی با پوشش انتظامی بیش از ۳۵ نقطه از شهر بندرعباس اعم از کلیه بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها مراکز خرید و تجاری، مراکز اسکان مسافران و ... با آمادگی ۱۰۰ درصد جهت ارائه خدمات به مردم و تامین امنیت مسافران مستقر هستند، اجرا شده است.

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار کرد: با راه اندازی ۳ ایستگاه پلیس در ۳ نقطه حساس شهر جهت تقویت پوشش انتظامی و امنیتی شهرستان الحمدالله امنیت و آرامش در بین شهروندان و مسافران نوروزی حاکم است.

سرهنگ دولتیاری ادامه داد: همزمان با طرح موصوف ماموران انتظامی شهرستان با اجرای طرح ضربتی مبارزه با هنجار شکنی شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش، جمع آوری افراد ولگرد معتاد متجاهر ، دستگیری سارقان و مالخران، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و مشروبات الکلی در کلانتری و پاسگاه های شهرستان اجرا شد که شاهد افزایش ۷۱۳ درصدی کشف انواع مواد مخدر، افزایش ۳۱۸ درصدی کشف سوخت و فرآورده های نفتی قاچاق، افزایش ۱۰۰ درصدی کشف مشروبات الکلی، افزایش ۳ دزصدی دستگیری سارقان و مالخران، افزایش ۸۲ درصدی دستگیری اتباع غیرمجاز و بیگانه، افزایش ۱۲۱ درصدی جمع آوری افراد معتاد و ولگرد، افزایش ۵۰ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزایش ۲۶ درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا و ارز بوده ایم.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در این مدت ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند در مجموع در عملیات های مختلف ۲۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق که بطرز ماهرانه درون خودروهای سبک جاسازی کرده بودند کشف و ضبط کنند که در این خصوص ۲۴دستگاه خودروی سبک و سنگین و شوتی سوار توقیف شد و ارزش سوخت قاچاق مشکوفه بیش از ۷۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شد که ۱۰۰ درصد افزایش کشف را در پی داشته است.

وی بیان کرد: مجموعا در این مدت ۶۸ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل که اقلام و کالاهای صنعتی و تجاری اعم از لوازم خانگی، تجهیزات رایانه ای، البسه و فرآورده های نفتی و سایر اقلام قاچاق به ارزش تقریبی ۱۱۰ میلیارد ریال کشف که ۲۷درصد افزایش داشته و در این خصوص ۳۱ دستگاه خودرو به توقیف مأموران درآمد و ۲۴ نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدای طرح نوروزی تعداد ۱۲۱۸ نفر تحت عناوین مختلف جرم در بندرعباس دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی سال قبل ۶۳ درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها