نمایشگاه قرآن با حضور رئیس جمهور آغاز به کار می‌کند



نشست شورای برنامه‌ریزی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه بین‌المللی قرآن و مسئولان بخش‌های مختلف برگزار شد.

     

به گزارش صبح ساحل، نشست شورای برنامه‌ریزی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم صبح امروز جمعه یازدهم فروردین ماه با حضور علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه بین‌المللی قرآن و مسئولان بخش‌های مختلف در مصلی امام خمینی برگزار شد.

در این‌ نشست درباره برگزاری مراسم افتتاحیه بحث و بررسی شد که مشخص شد مراسم افتتاحیه فردا شنبه ١٢ فروردین ماه از ساعت ١۴:٣٠ با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

در این مراسم بناست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم سخنرانی خواهد داشت. همچنین فردا مراسم تجلیل از خادمان قرآنی نیز همزمان با افتتاحیه برگزار می‌شود.

در مراسم فردا محمدجواددپناهی از قاریان بین‌المللی کشورمان قرائت قرآن خواهد داشت.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها