سفر ۱۹۰ هزار مسافر نوروزی به جزیره کیش



ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی کیش اعلام کرد: تا دهم فروردین حدود ۱۹۰ هزار مسافر به جزیره کیش در ایام تعطیلات نوروز سفر کرده اند.

      
به گزارش صبح ساحل، بر اساس آمار‌های ارائه شده، از مجموع ۱۸۹ هزار و ۱۳۲ نفر مسافر وارد شده به کیش، ۱۰۶ هزار و ۵۹۳ مسافر با ۷۶۷ پرواز و ۸۲ هزار و ۵۳۹ مسافر نیز با ۹۸ شناور دریایی به جزیره کیش سفر کرده اند.

۹۳ هزار و ۲۴۲ مسافر نیز با ۷۷۷ پرواز و ۶۵ هزار و ۵۲۶ مسافر نیز از راه دریا با ۶۹ شناور جزیره کیش را به بنادر چارک و آفتاب ترک کرده اند.

هتل‌های جزیره کیش نیز از ۲۵ اسفند پارسال تا دهم فروردین امسال میزبان ۵۴ هزار و ۴۶۶ مسافر نوروزی بودند و از این رقم، ضریب اشغال اتاق و تخت‌های هتل‌ها را به ترتیب ۸۷ و ۸۵ درصد به ثبت رساند.

براساس اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی کیش در کمپ‌های اسکان نوروزی با اشغال ۹ هزار و ۸۰۴ چادر ۳۷ هزار و ۷۳۹ نفر شب، از خدمات نوروزی منطقه آزاد کیش استفاده کرده اند.

نوبت‌های شبانه روزی حفاظت فیزیکی برای امنیت و پذیرش ۲۴ ساعته گردشگران، استقرار پایگاه‌های هلال احمر و آتش نشانی از مهمترین اقدامات برای میزبانی از مسافران نورزی مستقر در کمپ‌های چادری است.

حمام و سرویس بهداشتی، جایگاه‌های شارژ تلفن همراه در کمپ‌های متاهلی و مجردی و خانوادگی ایثار گران و جانبازان نیز از دیگر خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی است.

براساس اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی کیش کمپ بحران نیز برای مواقع ضروری تجهیز شده است و آماده خدمات رسانی به گردشگران نوروزی است.

۴۸۰ شناور خودروبر ۱۸ هزار و ۹۴۱ دستگاه خودرو را وارد جزیره کیش و ۱۲۲ شناور خودروبر نیز ۱۵ هزار و ۷۹ دستگاه خودروی سواری را از جزیره کیش به بنادر چارک و آفتاب انتقال داده اند.

براساس آمار‌های ارائه شده ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی، کلوپ‌های غواصی و تفریحات دریایی با پذیرش ۹۰ هزار و ۷۲۷ مسافر و گردشگر بیشترین ارائه خدمات به مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده اند.

ایستگاه‌های دوچرخه، شناور‌های تندرو و کف شیشه ای، ایستگاه‌های دوچرخه هتل‌ها در مجموع با پذیرش ۲۱۴ هزار و ۶۱ مسافر میزبان گردشگران نوروزی بودند.

مجموعه گردشگری ساحلی (پلاژ بانوان و آقایان) با پذیرش ۲۶ هزار و ۸۷۶ نفر، استخر با ارائه خدمات به ۳ هزار و ۶۹۷ نفر، استفاده ۸۷ نفر از زمین‌های تنیس و ارائه خدمات به ۶۳ نفر در زمین سوارکاری از خدمات نوروزی پیش بینی شده در حوزه ورزش و تفریحات جزیره کیش بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها