برانکو ایوانکوویچ راهی لیگ عربستان می‌شود؟



فدراسیون فوتبال عربستان بعد جدایی هروه رنار از سمت مربیگری تیم ملی این کشور به دنبال جایگزین مناسبی است.

     

سایت اسپورت عربستان خبر داد برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم ملی عمان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی این کشور شد.

رنار بعد از نتایج درخشان با عربستان در جام جهانی و شکست دادن آرژانتین قهرمان تصمیمی غیرمنتظره گرفت و با جدایی از عربستان هدایت تیم ملی بانوان فرانسه را برعهده گرفت.

برانکو پیش از این یک تجربه ناموفق در عربستان داشت. سرمربی کروات بعد از جدایی از پرسپولیس راهی لیگ عربستان شد و هدایت الاهلی را به دست گرفت، ولی نتوانست نتایج مطلوبی بگیرد و بعد از ۵ ماه برکنار شد.

   

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان می‌گوید پیشنهادی بابت سرمربیگری تیم ملی عربستان دریافت نکرده‌ است.

به گزارش فوتبالی، برانکو ایوانکوویچ که در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال عمان را برعهده دارد، طبق ادعای رسانه‌های عربستانی یکی از گزینه‌های جانشینی اروی رنار در تیم ملی عربستان است، اما این مربی کروات این خبر را تکذیب کرد. رنار فرانسوی پس از کناره‌گیری از سمت خود در تیم ملی عربستان به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال زنان فرانسه معرفی شد.

برانکوی 69 ساله در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه «رسانه‌های عربستانی از شما به‌عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی عربستان یاد کرده‌اند. آیا مذاکره‌ای با عربستانی‌ها در این مورد داشته‌اید یا پیشنهادی از جانب آنها دریافت کرده‌اید؟»، گفت: «خیر، من پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال عربستان دریافت نکرده‌ام».

برانکو که در کارنامه حرفه‌ای‌اش هدایت تیم‌های پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران دیده می‌شود، پیش از قبول هدایت تیم ملی عمان، در سال 2019 هدایت الاهلی عربستان را برعهده گرفت، اما حضورش در این تیم به دلیل کسب نتایج نه‌چندان مطلوب کمتر از شش ماه به طول انجامید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها