پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده ۵ محصول ایران‌خودرو



­ایران خودرو طی بخشنامه‌ای از پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات خود برای متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند، خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، براساس این بخشنامه، متقاضیان عادی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند و اولویت و اسامی آن‌ها به عنوان بخش دوم اولویت تابستان بـه ایران‌خودرو اعـلام و پیامک ارسال شده، می‌توانند در قالب این طرح و بخشنامه از طریق سایت فروش اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو واریز وجه کنند.

در این مرحله پنج محصول دناپلاس اتوماتیک توربوشارژر، پژو ٢٠٧ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موتور TUSP، سورن‌پلاس بنزینی و پژو پارس با موتور XU ۷ P با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه عرضه شده است.

پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده ۵ محصول ایران‌خودرو

تمدید مهلت واریز وجه فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو


براساس این گزارش؛ صرفا منتخبان مرحله اول تابستان ۱۴۰۲ از طریق اولویت‌بندی وزارت صمت که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی شرکت کرده و اسامی آن‌ها به عنوان اولویت اول فروش فوق العاده به ایران‌خودرو اعلام و توسط این خودروساز پیامک ارسال شده است، برای تحویل خودروها در مرداد ماه، از روز گذشته (چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه) تا روز شنبه ٩ اردیبهشت ماه به مدت ١٠ روز می‌توانند ثبت نام خود را با واریز تمام بهای خودرو تکمیل کنند. ضمن اینکه پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

مهلت واریز ابتدا یک هفته و تا روز چهارشنبه هفته آینده (۶ اردیبهشت) در نظر گرفته شده بود که تا ٩ اردیبهشت تمدید شد.

متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (بطور مثال دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر و … باشند، در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن حذف شدن از نوبت تحویل، به مدت سه سال از ثبت‌نام در تمامی طرح‌های آتی فروش ایران خودرو محروم خواهند شد.

پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده ۵ محصول ایران‌خودرو

سند خودرو نیز به مدت یکسال در رهن شرکت باقی می‌ماند. قیمت خودروها در طرح فروش فوق‌العاده قطعی است، اما در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی از جمله ارتقاء استاندارد مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.

ضمن اینکه با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقاء استانداردی از خرداد ۱۴۰۲، پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین قیمت این تجهیزات تا قبل از سر رسید موعد تحویل اطلاع رسانی به خریداران محترم صورت خواهد پذیرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها