کارگاهان جنایی پلیس آگاهی هرمزگان با تلاش شبانه روزی قاتل را شناسایی کردند

سناریوی پدر کشی به نویسندگی مادر



زنی که  شوهر 47 ساله‌اش را با همدستی مرد جوانی در بندرعباس به قتل رسانده بود، دستگیر شد. 
       
 
به گزارش صبح ساحل، مرد جنایتکار اعتراف کرد که با موتورسیکلت پس از تعقیب خودروی مقتول، با شلیک کلت کمری در بلوار پاسداران (سورو) وی را  به قتل رسانده است. وی که با سر  و صورت پوشیده بدون اینکه ردی از خود به‌جای بگذارد،  پس از جنایت پا به فرار گذاشته  اما با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی هرمزگان  وی شناسایی و غافلگیرانه  در  دام قانون افتاد. 
   
 شلیک مرگبار 
ساعت 18 و 20 دقیقه شنبه   ششم اسفندماه 1401، به پلیس 110خبر رسید که راننده جوان خودروی سمند سفیدی  در تقاطع  محله سورو مورد شلیک اسلحه قرارگرفته و کشته‌شده است. بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور درصحنه، متوجه شدند که خودرو دارای دو سرنشین  بوده که راننده مورد اصابت گلوله قرارگرفته است.مقتول به  همراه همکارش از شهرک صنعتی منطقه ویژه اقتصادی به سمت منزلش درحرکت بوده که در تقاطع بلوار پاسداران ، توسط راکب موتورسیکلتی به قتل رسیده است.  
 پایان فرار   
کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی استان از همان ساعات اولیه حادثه ،  موضوع را بررسی و تحقیقات خود را برای یافتن قاتلی که هیچ ردی از خود بر جا نگذاشته بود آغاز کردند. آنان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که قاتل پسر جوان 30 ساله‌ای به نام منصور اهل بندرعباس است. پس از مدتی پلیس در ردیابی  و رصدهای مختلف به سرنخی‌های دست‌یافت که قاتل با خانواده مقتول رفت‌وآمد داشته است. وی  رفیق پسر مقتول بوده که مدتی بعد از طریق رفت‌وآمد  با همسر مقتول آشنایی پیداکرده است. پلیس  پس از گذشت  بیش از 50 روز   از این حادثه خونین  و جمع‌آوری مدارک و مستندات ساعت 6 صبح 29 فروردین‌ماه جاری  قاتل را در منزلش دستگیر کردند .
  
 اعتراف تکان‌دهنده  
منصور که در ابتدای بازجویی‌ها منکر ماجرای جنایت شد، پس از مشاهده مستندات به قتل   اعتراف کرد.وی  مدعی شد  که تحت تأثیر  سخنان همسر مقتول قرار گرفته ، مقتول و همسرش مدت‌ها بود که با یکدیگر اختلاف داشتند و گاهی این اختلافات به درگیری کشیده می‌شد.
 " حدود 9 ماه قبل با پسر مقتول آشنا شدم و به دو دوست صمیمی تبدل شدیم به‌طوری‌که رفت‌وآمد خانوادگی داشتیم ، در این حین مادر رفیقم  همیشه از بدرفتاری همسرش و اختلاف و درگیری  شدید شکایت می‌کرد و آرزو داشت که فردی او را بکشد ، من هم تحت تأثیر سخنانش قرار گرفتم و دوست داشتم هر طوری شده  کمکی او کرده باشم ، درواقع  بین ما علاقه‌ای نیز به وجود آمده بود، در همین رابطه  موضوع  کشتن همسرش در میان گذاشتم  و او هم پذیرفت ، اسلحه‌ای را تهیه کردم و در ساعت 6 و نیم صبح روز حادثه  با یک دستگاه موتورسیکلت و با سروصورت کاملاً پوشیده در اطراف منزل مقتول پرسه  زدم  که تا مرد خانه از آنجا بیرون بیاد به سمت محل کارش حرکت کند به او شلیک کنم، تا ساعت 8 و نیم صبح آنجا بودم ولی خبری از او  نبود بعداً فهمیدم ساعت 6 صبح از خانه خارج‌شده است ، حتی در ان زمان با همسر وی تماس نگرفتم که ردی از من نباشد، می‌دانستم که مقتول تا ساعت حدود 17 در محل کارش حضور دارد به همین علت ساعت 15 با همان پوشش به‌طرف شهرک صنعتی حرکت کردم و تا ساعت 17 و 15 دقیقه آنجا بودم که مقتول با خودروی سمندش به همراه یک نفر دیگر به سمت منزلش حرکت کرد، مسیر ترددشلوغ بود و منتظر فرصت مناسبی بودم که اسلحه را به سمت او شلیک کنم تا آنکه در تقاطع سورو این فرصت دست‌یافت  و به‌سرعت به سمت راننده رفتم و از پشت شیشه به‌طرف او  شلیک کردم  و سپس از کوچه‌پس‌کوچه‌های  محله‌های سورو پا به فرار گذاشتم
    
 اختلاف منجر به قتل پس از اظهارات تکان‌دهنده متهم پرونده،همسر مقتول احضار شد. 
زن 44ساله که به اتهام معاونت در قتل  شوهرش هم اکنون  در زندان است، بعد از دستگیری در اعترافاتش چنین گفت
" چند سال بود که با همسرم که پسرعمویم بود اختلاف داشتم. او بارها مرا بشدت کتک زده بود. حتی دختر و پسرم از این موضوع ناراحت بودند حاضر بودم شوهرم را به هر طریقی از سر راه بردارم. با منصور آشنا شدم ، این پسر جوان دوست‌پسرم بود ، همیشه با خواهر و مادر او در مورد اختلاف مان صحبت می‌کردم  تا اینکه این درد و دل و شکوائیه  به سمت منصور بردم،مدتی از آشنایی ما گذشت و تصمیم گرفتیم هر طور شده شوهرم را به قتل برسانیم تا آنکه روز حادثه رسید و آن اتفاق رخ داد».

     

اسامی مستعار است.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها