اعلام جزئیات جدید از انفجار در یکی از مراکز آماد سپاه دامغان



سپاه در رابطه با انفجار مهمات در یکی از مراکزش در دامغان اطلاعیه صادر کرد.

   

به گزارش صبح ساحل،  در اطلاعیه جدید سپاه آمده است: در پی بروز حادثه انفجار حین تفکیک و جداسازی مهمات ضایعاتی در مرکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان، دو تن از کارکنان این مرکز به نام‌های جمال شبستانی و علی علی‌حسینی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و سه تن دیگر از کارکنان نیز مجروح و در بیمارستان بستری شدند و در حال درمان هستند.

 روابط عمومی سپاه دامغان شامگاه سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای از شهادت جمال شبستانی و علی علی حسینی ۲ نفر از کارکنان سپاه در حادثه انفجار عصر امروز در مرکز آمار و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان خبر داد.
روابط عمومی سپاه دامغان در اطلاعیه جدید خود درباره حادثه انفجار (سه شنبه ) در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان اعلام کرد: در پی بروز حادثه انفجار حین تفکیک وجداسازی مهمات ضایعاتی در مرکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان ۲ نفر از کارکنان این مرکز به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و ۳ تن دیگر از کارکنان نیز مجروح و در بیمارستان بستری و در حال درمان هستند.
در پایان این اطلاعیه آمده است با تبریک و تسلیت شهادت شهدای این حادثه به خانواده های معظم و نیز همکاران شریف آنان متعاقباً آیین های تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهیدان اعلام خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها