برگزاری نخستین حراج تک فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی



 مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) گفت: در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف برای عموم مردم کشور، پس از این حراج‌های سازمان، جمع آوری و فروش اموال تملیکی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه تدارکات الکتروینکی دولت برگزار می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، «آرش عسکری» اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اموال تملیکی، نخستین حراج در سامانه منتشر شده و در حال برگزاری است.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای این حراج ها این است که کالاها به صورت تکی فروخته می‌شود و تمامی آحاد مردم می‌توانند بدون هیچ محدودیتی دراین مزایده‌ها شرکت کرده و با قیمت مناسب خرید خود را انجام دهند.

مدیر ستاد در خصوص هزینه ثبت نام برای شرکت در این حراج گفت: ثبت نام رایگان است و نیازی به دریافت گواهی امضا (توکن) هم نیست و علاقمندان می‌توانند جهت مشاهده و ارسال پیشنهاد قیمت به صفحه نخست سامانه - بخش مزایده- لینک "حراج خرده فروشی اموال تملیکی" یا منوی "آگهی های عمومی" مراجعه کنند.

 

برگزاری نخستین حراج تک فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی

  

ثبت نام و ورود از طریق سایت سامانه ستاد (https://reg.setadiran.ir/reg/ui/web/onlineRegisterationIdentityLoad) است و پس از ثبت نام، ورود به صفحه نخست سامانه ستاد- بخش "مزایده"- لینک "حراج خرده فروشی اموال تملیکی" یا ورود به منوی "آگهی های عمومی" و سپس انتخات "سازمان اموال تملیکی" از قسمت "دستگاه های اجرایی" امکان پذیر است.

روش دیگر ثبت نام از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (https://sso.my.gov.ir/login) است به این صورت که پس از ثبت نام، انتخاب "ورود به سامانه های ملی و استانی"- "وزارت صنعت، معدن و تجارت"- "مرکز توسعه تجارت الکترونیکی"- "سامانه تدارکات الکترونیکی دولت" باید انجام شود.

براساس این گزارش شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از هشت صبح تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه حراج برگزار و قیمت‌ها ارسال می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از جزئیات کالاها و همچنین مطالعه سند راهنمای شرکت در حراج، به سایت سامانه به آدرس setadiran.ir مراجعه کرده ویا با مرکز تماس سامانه ستاد به شماره ۱۴۵۶ (داخلی ۵) تماس بگیرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها