توضیحات مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان درباره کمبود کپسول گاز در میناب؛

هیچ مشکلی در تامین گاز ال پی جی شرکت‌های مولد وجود ندارد



مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای هرمزگان گفت: هیچ مشکلی در تامین گاز ال پی جی شرکت‌های مولد در استان وجود ندارد.

به گزارش صبح ساحل، «احمد سالاری فر»، مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای هرمزگان در پاسخ به پیگیری مشکل توزیع گاز مایع در میناب و بروز صف‌های گسترده مردم برای تأمین کپسول در این شهر گفت: هیچ مشکلی در تامین گاز ال پی جی شرکت‌های مولد در استان وجود ندارد. 

وی افزود: براساس تبصره 14 قانون ابلاغی شورای اسلامی تکلیف بر الکترونیکی گاز مایع بین سرپرستان خانوار است و در شهرستان میناب و شهرستان‌های تابعه منطقه‌ای هرمزگان تکلیف شده است که به صورت غیر برخط در نوبت اول کد ملی و مشخصات سرپرستان خانوار دریافت شود. 

به گفته سالاری فر، شهروندان در نوبت بعدی به سامانه سدف به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و مشخصات سرپرستان خانوار را ثبت کنند. 

وی با بیان این که قیمت مصوب به ازای هر سیلندر گاز بر روی دستگاه‌های کارتخوان 22 هزار و500 تومان است و امکان گرفتن اضافه پرداختی از سرپرستان خانوار نیست، اضافه کرد: سهمیه هر ماه برای سرپرستان خانوار 44 کیلوگرم معادل 4 سیلندرگاز پخت و پز است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها