رئیس فدراسیون فوتبال:

سرمربی تیم امید تا فردا معرفی می‌شود



 رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هر بار گفتند یک تیم ممکن است از لیگ قهرمانان آسیا کنار برود یا نرود. به حرف کسی یک باشگاه حذف نمی‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا،  مهدی تاج روز شنبه در مورد نشست با مسئولان کمیته ملی المپیک اظهار داشت: امروز جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک بود و من هم در آن جلسه حضور داشتم. بحث تیم امید در این نشست مطرح شد. ما هم شرایط و موانعی که هست را اعلام کردیم. قابلیت و ظرفیت های تیم امید را هم معرفی کردیم. قرار شد که ما به سرعت سرمربی تیم ملی را معرفی کنیم. البته همه موضوعات سرمربی نیست.

وی افزود: از نظر ما به عنوان فدراسیون فوتبال سرمربی تیم امید باید به سرعت مشخص شود. اگر قبل از آن هم سرمربی را اعلام می‌کردیم امکان برگزاری اردو با توجه به بازی‌های لیگ نبود. این هفته لیگ تمام می شود و باید اردوهای تیم ملی را تشکیل دهیم. به همین دلیل امروز روز مناسبی برای برگزاری این ستاد بود تا گزارشی از سوی فدراسیون فوتبال ارائه شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص گزینه‌های سرمربی تیم امید خاطرنشان کرد: قرار است که امروز سرمربی تیم امید اعلام شود. مربیان ما هر کدام دارای ویژگی خاص هستند. همین که این حساسیت برای تیم امید وجود دارد که برای رسیدن به المپیک آماده شوند، خودش خیلی خوب است.باید ارزیابی کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در مورد اینکه بین مجتبی حسینی و حمید علیدوستی یک نفر به عنوان سرمربی انتخاب خواهند شد، گفت: غیر از این دو مربی گزینه‌های دیگر هم هستند. به نظر من نهایت طی امروز و فردا قطعا اعلام می شود.

تاج در مورد برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد:‌ علی‌رغم ضعف‌هایی که وجود دارد، قابلیت هایی هم وجود دارد. ورزشگاه ها همه پر است و همه چیز به هفته آخر بازگشت. بخش‌نامه هایی تهیه شده و در اختیار ناظران قرار گرفته است. قرار است در هفته آینده نگاهی در تغییر ناظران انجام دهیم. دیروز هم روز خوبی بود. داوران روز گذشته هم اشتباهاتی داشتند. پس فردا در مورد هفته پایانی لیگ نشستی را با حضور مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ برگزار خواهیم کرد. یکسری تصمیمات جدی هم در مورد کمیته اخلاق و انضباطی وجود دارد.

وی در خصوص اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها تصریح کرد: هر بار گفتند یک تیم ممکن است از لیگ قهرمانان آسیا کنار برود یا نرود. به حرف کسی یک باشگاه حذف نمی شود. حتما دلایلش با کدهای صدور مجوز حرفه‌ای به باشگاه‌ها اعلام می شود.

تاج ادامه داد: من شرایط باشگاه‌ها را در این زمینه خوب می‌بینم و خیلی منفی نگاه نمی کنم. باید صبر کنیم تا صدور مجوز حرفه ای اعلام نظر کند و بعد از آن تصمیم گیری شود. نگرانی وجود ندارد. کمیته مجور حرفه ای با دلیل یک تیم را حذف یا ابقا می کند.

وی در مورد اینکه سیستم بلیت فروشی به دلیل زیرساخت مشکل دارد،گفت: هفته آخر را می شود مدیریت کرد. بلیت فروشی کلا در اختیار باشگاه‌هاست. سازمان لیگ نقش نظارتی را دارد که می تواند این نقش را بیشتر کند. ورزشگاه آزادی مشکلاتی دارد.امیدواریم سال آینده هر تماشاگری بتواند روی صندلی خودش بنشیند.این کار سختی هم نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می شود ورزشگاه آزادی میزبان مسابقات لیگ قهرمانان نیست، گفت: چنین چیزی را بعید می دانم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها