رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر

از عملکرد ورزشی روستای چاه ماخور رضایت داریم



اعضای شورا و دهیار چاه ماخور، بخشدار و عضو شورای بخش رویدر با رئیس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر دیدار و گفت و گو کردند.


به گزارش صبح ساحل،  در دیدار دهیار و اعضای شورای روستای چاه ماخور با رئیس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر در ارتباط با آخرین مرحله چمن مصنوعی این روستا و احداث سالن ورزشی چند منظوره با استفاده ۵۰ درصدی خیرین بحث و تبادل نظر شد.


در این نشست یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر از عملکرد ورزشی روستای چاه ماخور اظهار رضایت کرد و گفت: چاه ماخور از جمله روستاهایی است که هرساله در دو بخش بانوان و اقایان‌ دارای ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته است که  در بیشتر برنامه ها و مسابقات هیات های ورزشی شهرستان حضوری فعال دارند. عارف سرافراز رئیس شورای اسلامی و عضو شورای بخش مرکزی بندرخمیر نیز در این جلسه خواستار اجرای چمن مصنوعی زمین فوتسال چاماخور که مدت هاست زیرسازی آن توسط دهیاری آماده شده است گفت: در حال رایزنی هستیم تا در کنار این زمین چمن ، با استفاده از ظرفیت خیرین در احداث سالن ورزشی چند منظوره با اداره ورزش و جوانان مشارکت کنیم.


شایان ذکر است : چمن مصنوعی زمین فوتسال چاه ماخور جزو پنج‌ موردی است که اعتبار انجام آن تخصیص و در حال حاضر مراحل اداری و اجرایی آن توسط اداره کل ورزش و جوانان درحال انجام است.


همچنین در دیداری مشترک بین منصور ختو بخشدار و عبدالرحمن درسخوان عضو شورای بخش رویدر و یونس برهم  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر خمیر، آخرین وضعیت ورزش و جوانان آن بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست که در دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد منصور ختو بخشدار رویدر ضمن ابراز خرسندی از انجام پروژه های مهم و بزرگ ورزشی در شهر و بخش رویدر گفت : به برکت  نظام مقدس جمهوری اسلامی و نگاه ویژه مسئولین شهرستان و استان در بحث ورزش اقدامات خوبی در توسعه زیر ساخت های ورزش رویدر صورت گرفته است.


در این جلسه ختو بخشدار و همچنین درسخوان عضو شورای بخش و نماینده بخش رویدر در شورای اسلامی شهرستان بندرخمیر خواستار نگاه ویژه دستگاه ورزش و جوانان به تصویب و تخصیص اعتبار در کمیته برنامه ریزی سال جاری شدند.  یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر نیز در این نشست به نگاه خوب میرهاشم خواستار فرماندار ، مظفر خادمی مدیرکل سخت کوش ورزش و جوانان و ائمه جمعه شهرستان، شهرداران ،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به مقوله ورزش و به ویژه زیرساخت های ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: اگر امروز در سرانه فضاهای ورزشی وضعیت نسبتا خوبی داریم حاصل مطالبه گری منطقی جامعه ورزش و اتحاد ، همدلی و انسجام مسئولین شهرستان است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها