تعداد جانباختگان سیل خراسان‌شمالی به چهار نفر رسید



سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بارندگی شدید و وقوع سیل شامگاه شنبه ۲ کشته دیگر در شهرستان شیروان بر جا گذاشت و شمار جانباختگان این سیل به چهار نفر رسید.

به گزارش صبح ساحل، «علیرضا شفیق»، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به بارش شدید باران طی شامگاه شنبه در شهرستان فاروج و شیروان، گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: دو نفر از جانباختگان مربوط به روستاهای شیروان و دو نفر نیز مربوط به روستاهای فاروج است.

شفیق افزود: شدت بارش باران در روستای استاد در فاروج آنقدر زیاد بود که بعد از گذشت مدت خیلی کوتاهی ارتفاع سیلاب در رودخانه این روستا به ۴ متر رسید.

وی ادامه داد: بارش ها در شهرستان شیروان نیز به حدی بود که دو سرنشین یک خودرو در روستای گلیان نیز در سیلاب غرق شدند و در این رابطه ۱۸ دستگاه خودرو زیر شن و گل و لای گیر کرده است.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی، هلال احمر، راهداری و ... در منطقه حاضر و آماده باش هستند و عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

بر اساس این گزارش؛ ۲۱ تیم امداد و نجات هلال‌احمر خراسان شمالی در قالب ۸۴ امدادگر برای خدمات رسانی به مناطق روستایی سیل‌زده شهرستان‌های فاروج، شیروان و اسفراین اعزام شده‌اند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها