رئیس کل دادگستری استان خبرداد:

مزایده موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های هرمزگان



رئیس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش ۵ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: ۵ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان‌های قشم، میناب، بندرعباس، بندرلنگه و رودان از طریق مزایده فروخته می‌شود.

قهرمانی گفت: این مزایده به صورت حراج حضوری انجام می‌شود و عموم مردم می‌توانند امروز و فردا (۸ و ۹ خرداد) از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و ۱۵ تا ۱۷ با مراجعه به پارکینگ‌های یاسر، دریا، میلاد و قائم بندرعباس، پارکینگ باباعلی قلعه قاضی، پارکینگ طلوع قشم، پارکینگ‌های انجمن حمایت از زندانیان و مکران میناب، پارکینگ مهدی هشتبندی، پارکینگ‌های انجمن حمایت از زندانیان و فجر رودان و پارکینگ انتظامی بندرلنگه از موتورسیکلت‌ها بازدید کنند و یا از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۰ و ۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۱ از جزئیات و شرایط مزایده مطلع شوند.

او با اشاره به اینکه در خصوص تعیین تکلیف همه موتورسیکلت‌های موضوع این مزایده، حکم قطعی قضایی صادر شده است، گفت: دستور استرداد وجه موتورسیکلت‌ها پس از تائید دادستان و پلیس راهور استان به آن دسته از مالکینی که مراجعه می‌کنند نیز صادر شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پس از تکمیل مراحل قانونی، مزایده ۵ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه (۱۰ خرداد) با حضور نماینده دادستان و متقاضیان برگزار خواهد شد.

قهرمانی گفت: در ۸ مزایده قبلی بیش از ۱۳ هزار موتورسیکلت توقیفی فروخته شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها