سو قصد به رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد/ 2 نفر دستگیر شدند



پیرداد نجفی رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد ساعت ۲۲ دیشب مورد سوء قصد افراد ناشناس قرار گرفت.

     

به گزارش صبح ساحل،  در ساعات اخیر خبر تیراندازی به رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد در فضای مجازی منتشر شد که حواشی مختلفی داشت.

در خبرهای فضای مجازی آمده بود پیرداد نجفی، رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد ساعت 22 دیشب هنگام برگشت از محل کارش مورد سوء قصد افراد ناشناس قرار گرفت و با سلاح کلاشنیکف 12 تیر به وی شلیک کردند. 

در همین زمینه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شب گذشته حوالی ساعت 21:30 دقیقه فرد یا افرادی به سمت منزل مسکونی رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد تیرانداز می‌کنند که این تیراندازی‌ها غالبا بی‌هدف بوده و تنها دو گلوله به آشپزخانه این منزل برخورد کرده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: خوشبختانه در این اقدام، به هیچ فردی آسیب وارد نشد و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد در سلامت کامل به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از این حادثه شورای تامین شهرستان بشاگرد برگزار و تصمیمات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد یا افراد دخیل در این اقدام مسلحانه گرفته شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: شب گذشته 2 نفر مشکوک به دست داشتن در این اقدام مسلحانه دستگیر شدند و امروز نیز یک نفر دیگر دستگیر شد، این افراد مظنون به مشارکت در تیراندازی هستند و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان از سوی مراجع انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در حال انجام است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها