پرسپولیس، قهرمان جام حذفی شد



فینال جام حذفی فوتبال ایران بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش صبح ساحل، داربی ۱۰۱ فوتبال ایران بین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در پایان با این دیدار حساس با نتیجه ۲ بر ۱ به سود قرمزپوشان به پایان رسید تا شاگردان یحیی در این فصل دوگانه را به دست آورند.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (فرشاد فرجی)، علی نعمتی، سروش رفیعی (سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی(وحدت حنانوف)، میلاد سرلک، وحید امیری (کمال کامیابی‌نیا)، سعید صادقی (امید عالیشاه)، گئورگی گولسیانی و عیسی آل‌کثیر به میدان رفته است.

همچنین استقلال با ترکیب سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی، روزبه چشمی (زبیر نیک نفس)، آرش رضاوند (آرمان رمضانی)، سعید مهری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری (پیمان بابایی) و محمد محبی (سجاد شهباززاده) مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کرد.

گل: 

پرسپولیس: مهدی ترابی (۲۹)، امید عالیشاه (۱۱۵)

استقلال: محمد مرادمند (۱۱+۹۰)

کارت زرد:

استقلال: پیمان بابایی (دقیقه ۴۶)، روزبه چشمی (دقیقه ۶۹)

پرسپولیس: سروش رفیعی (دقیقه ۵۴)، دانیال اسماعیلی فر (۶۲)، علی نعمتی (دقیقه ۶۹)، مهدی ترابی (دقیقه ۶۹)

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور موفق به شکست حریف سنتی خود شد. با این برد، پرسپولیس ضمن کسب عنوان قهرمانی موفق به دبل در فوتبال ایران شد. پرسپولیس چندی پیش هم موفق به قهرمانی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شده بود.

برد پرسپولیس برابر استقلال به یک رکورد مهم آبی‌پوشان خاتمه داد. تیم پرسپولیس در این بازی موفق شد شمار پیروزی‌های خود را در شهرآورد فوتبال ایران به عدد ۲۷ برساند و از رقیب سنتی پیشی بگیرد. استقلال ۲۶ برد را به دست آورده و ۴۸ بازی هم به تساوی رسیده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها