هیات تکواندو هرمزگان برگزار کرد

دوره هماهنگی داوران کیوروگی بانوان و آقایان



دوره هماهنگی داوران کیوروگی بانوان و آقایان استان هرمزگان در محل خانه تکواندو بندرعباس برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، در این دوره که ۲۷ خانم و ۱۸ نفر از آقایان شرکت داشتند، حاضران با قوانین جدید داوری تکواندو آشنا شدند.
عباس عطاریان مدرس فدراسیون تکواندو در این خصوص گفت: این کلاس ها سالیانه به صورت هماهنگ از سوی فدراسیون تکواندو جهت هماهنگی بیشتر داوران برای شرکت در مسابقات مختلف برگزار می شود.
وی بیان داشت: این دوره قوانین عملی و تئوری تکواندو به داوران یاد آوری می شود و در پایان از آنها تست آمادگی جسمانی به عمل می آید تا توانمندی آنها جهت قضاوت مورد ارزیابی قرار گیرد.
عطاریان  با بیان این که با توجه به قوانین و مسابقات، داوران باید از آمادگی لازم جهت قضاوت مسابقات داخلی و خارجی برخوردار باشند، اضافه کرد: در پایان هر دوره داوران سطح بندی و به فدراسیون معرفی می شوند و در نهایت داوران درجه یک و دو که سطح داوری خوبی داشته باشند در کمپ شرکت کرده و پس از سطح بندی مجدد، می‌توانند در مسابقات مختلف کشوری شرکت کنند.
وی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت‌های هیات تکواندو استان هرمزگان، اظهار امیدواری کرد: در سال آینده این هیات داوران بیشتری را معرفی کند. مدرس دوره آموزشی بانوان نیز فاطمه بابایی از اساتید برجسته فدراسیون تکواندو بود. 

روزنامه صبح ساحل

دوره هماهنگی داوران کیوروگی بانوان و آقایان

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها