مسعود احسانی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان منصوب شد



مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با حضور فرمانده مرزبانی استان در بندرعباس برگزار شد.

  

به گزارش صبح ساحل، با حضور سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان، سرهنگ هادی دیده‌ ور فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات کشور و مسعود بارانی مدیرکل شیلات استان هرمزگان، جلسه تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در محل اداره کل شیلات استان هرمزگان برگزار شد.
 
بر پایه این گزارش، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به اهمیت منابع آبزیان دریایی در رونق اقتصادی و تولید اظهار داشت: منابع طبیعی و بویژه آبزیان دریایی ثروت ملی و امانت الهی است که به همه نسل های بشریت تعلق داشته و باید در حفظ و حراست از آن تلاش کرد.
 
سردار اسماعیلی با اشاره به اهمیت و جایگاه صید و صیادی پایدار در نوار ساحلی استان هرمزگان از همه سازمان ها و نهادهای مسئول و اتحادیه ها و تعاونی های صیادی استان خواست تا با شیلات و به ویژه کارکنان پرتلاش و خدوم یگان حفاظت منابع آبزیان استان تعامل و همفکری بیشتری داشته باشند و مجموعه شیلات و یگان حفاظت از منابع آبزیان را در کاهش فشار بر ذخایر دریایی همراهی کنند.
 
در این مراسم از خدمات سروان مهرداد رامش جان در دوران سرپرستی این مسئولیت تقدیر و سرهنگ مسعود احسانی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان منصوب شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها