قیمت سکه امامی پس از ماه‌ها دوباره به کانال ۲۸ میلیون تومانی بازگشت



قیمت طلا و سکه امروز هم کاهشی بود و سکه امامی پس از ماه‌ها دوباره به کانال ۲۸ میلیون تومانی بازگشت. سقوط سکه به این کانال در ادامه روند ریزشی قیمت‌ها در بازارهای ارز و طلا طی روزهای گذشته بوده است.

  
به گزارش صبح ساحل، قیمت طلا و سکه امروز هم روند کاهشی روزهای گذشته را ادامه داد به نحوی که قیمت سکه امامی به کانال ۲۸ میلیون تومانی سقوط کرد. در همین حال قیمت طلای ۱۸ عیار هم به دو میلیون و ۴۰۸ هزار تومان رسید.

امروز قیمت سکه امامی با افت به کانال ۲۸ میلیون تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید و اکنون در مرز کانال‌های ۲۸ و ۲۹ میلیون تومانی در نوسان است.

روند کاهشی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه به دنبال کاهش قیمت دلار رخ داده و همچنان ادامه دارد. امروز قیمت دلار به ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده و آماده ورود به کریدور ۴۰ هزار تومانی است.

در همیت حال قیمت هر سکه بهار آزادی نیز امروز به ۲۶ هزار و ۲۰۱ تومان رسید. هر قطعه نیم‌سکه هم اکنون با قیمت ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. در همین  حال قیمت ربع سکه نیز به ۱۰ میلیون و ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است.

هر قطعه سکه گرمی امروز ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. در همین حال قیمت هر مثقال طلا به ۱۰ میلیون و ۴۳۷ هزار تومان رسیده است. امروز انس جهانی طلا هم رقم هزار و ۹۶۵ دلار را لمس کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها