۸۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش کشف شد



فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: بیش از ۸۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۲ فروند لنج در محدوده‌های آبی این جزیره کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ «علی اصغر جمالی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری ۱۰ نفر در این رابطه، اظهار کرد: نیروهای پایگاه دریابانی کیش در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت در سطح حوزه استحفاظی، حین کنترل نوار مرزی به ۲ فروند شناور لنج که در حال گذر به سمت مرز بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران دریابانی در بازرسی از این شناورها موفق به کشف بیش از ۸۳ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند که پرونده به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ «جمالی» با اشاره به اینکه سودجویان با استفاده از روش های متعدد قصد انتقال سرمایه ملی را از کشور دارند، افزود: این افراد پس از جمع آوری سوخت به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و ورود به آب‌های مرزی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت‌های قاچاق به شناورهای خارجی می‌کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش خاطر نشان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه اینگونه اقدامات غیرقانونی سود نامشروع بسیاری برای متخلفان دارد، افراد هنجارشکن در این حوزه ورود می‌کنند؛ در همین راستا نیز قانون شکنان باید بدانند پلیس در برخورد با این افراد با قاطعیت تمام در صحنه حاضر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها