جدید به قدیم
مدیر کل آژانس بینالمللی انرژی اتمی اعلام کرد مذاکره با همه طرفها برای حل موضوع هستهای ایران ادامه دارد.
سید عباس عراقچی وزیر امورخارجه کشورمان خبر تفاهم نامه میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را روز چهارشنبه مصادف با نوزدهم شهریورماه، اعلام کرد. این دیدار که به میزبانی کشور مصر صورت پذیرفت در حالی منجر به توافق میان ایران و آژانس شد که روابط میان این دو پس از جنگ ۱۲ روزه دچار دگرگونی شده بود. همکاری میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و بازدید بازرسان این آژانس پس از حمله 12 روزه رژیم صهیونیستی به کشورمان که با چراغ سبز ایالات متحده آمریکا صورت گرفت و با نقض تمامیت ارضی ایران خسارات فراوانی به تاسیسات هستهای کشورمان فراهم آورد، با توجه به رویکرد آژانس در قبال اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و عدم محکومیت آن از سوی این نهاد و شخص رافائل گروسی، وارد دور جدیدی شد به گونهای که بازرسان این سازمان خاک ایران را ترک کردند. تا جایی که با تصویب مجلس، روابط با آژانس به شورای عالی امنیت ملی سپرده و بازگشت بازرسان منوط به تصویب این نهاد شد.
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک