جدید به قدیم
رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: سوش جدید واکسنگریز آنفلوآنزا، باعث افزایش مراجعات بیماران شده و پیشبینی میشود پیک بیماری تا اواسط دیماه ادامه یابد.
بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی استان و اخذ نظر فرمانداران محترم شهرستان ها و هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش و روسای دانشگاه ها با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس آنفلوآنزا و با موافقت جناب آقای دکتر آشوری استاندار محترم استان مقرر گردید:
در پی اوج گیری دوباره شیوع بیماری کرونا در هرمزگان فرماندار بندرعباس شب گذشته از وضعیت بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی توسظ بازاریان و شهروندان بازدید کرد