07

تیر

1405


فیلتر ها
نتایج جستجو برای " فصل گرما "

3 نتیجه

img

بنزین بیمار بی‌تدبیری

با آغاز فصل تابستان و افزایش دمای هوا در جنوب کشور، شهروندان هرمزگانی این روزها با یکی از جدی‌ترین مشکلات روزمره خود مواجه هستند؛ صف‌های طولانی دریافت بنزین که از ساعات ابتدایی بامداد آغاز می‌شود و گاه تا سه یا چهار ساعت به طول می‌انجامد. در بسیاری از شهرهای استان، رانندگان از ساعت‌های اولیه صبح برای دریافت سوخت در مقابل جایگاه‌ها صف می‌کشند تا پیش از آغاز ساعت اداری و فعالیت روزانه بتوانند بنزین مورد نیاز خود را تأمین کنند. وضعیتی که به گفته شهروندان، زندگی روزمره مردم را با اختلال جدی مواجه کرده است. 

1405/03/25 09:04 مهدی ذاکری، خبرنگار
img

نگرانی از قاچاق سوخت در پوشش خدمات عمومی

شهر بندرعباس از کمبود تاکسی در سطح شهر و فرسوده بودن تاکسی‌ها گلایه‌مند هستند. باتوجه به آمدن فصل گرما و خرماپزان بندرعباس، درست بودن کولر تاکسی‌ها از الزامات است.

1404/02/03 08:44 غزاله ماندگاری - خبرنگار
img

همت نکردید!

معضل فاضلاب شهری بندرعباس جزو آن دسته از ابر‌پروژه‌هایی است که گویا باید شاخ غول را بشکنند تا به داد مردم و مطالبه‌ی به حق آنان برسند.

1400/04/02 08:24 راضیه نیرومند
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک