جدید به قدیم
با آغاز فصل تابستان و افزایش دمای هوا در جنوب کشور، شهروندان هرمزگانی این روزها با یکی از جدیترین مشکلات روزمره خود مواجه هستند؛ صفهای طولانی دریافت بنزین که از ساعات ابتدایی بامداد آغاز میشود و گاه تا سه یا چهار ساعت به طول میانجامد. در بسیاری از شهرهای استان، رانندگان از ساعتهای اولیه صبح برای دریافت سوخت در مقابل جایگاهها صف میکشند تا پیش از آغاز ساعت اداری و فعالیت روزانه بتوانند بنزین مورد نیاز خود را تأمین کنند. وضعیتی که به گفته شهروندان، زندگی روزمره مردم را با اختلال جدی مواجه کرده است.
شهر بندرعباس از کمبود تاکسی در سطح شهر و فرسوده بودن تاکسیها گلایهمند هستند. باتوجه به آمدن فصل گرما و خرماپزان بندرعباس، درست بودن کولر تاکسیها از الزامات است.
معضل فاضلاب شهری بندرعباس جزو آن دسته از ابرپروژههایی است که گویا باید شاخ غول را بشکنند تا به داد مردم و مطالبهی به حق آنان برسند.
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک