03

تیر

1405


فیلتر ها
نتایج جستجو برای " مجلس شورای اسلامی "

137 نتیجه

img

تجلیل از ۷ کارگر نمونه هرمزگان در سی و هفتمین جشنواره امتنان

آیین سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه و گروه‌های کار نمونه هرمزگان با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، کیومرث برخورداری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و از کارگران و واحدهای نمونه تقدیر به عمل آمد.

1405/02/23 11:36 بدون نام بدون نام
img

تجلیل از ۷ کارگر نمونه هرمزگان در سی و هفتمین جشنواره امتنان

آیین سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه و گروه‌های کار نمونه هرمزگان با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، کیومرث برخورداری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و از کارگران و واحدهای نمونه تقدیر به عمل آمد.

1405/02/23 11:28 بدون نام بدون نام
img

قالیباف و بازیگردانی مذاکرات

از لشکر 5 نصر تا اسلام‌آباد، نقش «محمدباقر قالیباف» را امروز بیش از یک سیاستمدار نمایان می‌کند. او امروز در میانه شطرنجی قرار دارد که از یک سو به میدان و از سوی دیگر به دیپلماسی و میزهای مذاکرات نه چندان قابل اعتماد ختم می‌شود.

1405/02/09 09:06 امیر رضا منعمی
img

عبور از «نماینده‌‌نماها» در هرمزگان

1405/01/30 08:29 صبح ساحل
img

آیین بهره برداری از مدرسه شهید عسکر حسین پور در بندرعباس

 

همزمان با ایام مبارک دهه فجر، مدرسه 12 کلاسه شهید عسکر حسین‌پور با حضور استاندار هرمزگان، مسئولان وزارت آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران استانی در بندرعباس به بهره‌برداری رسید و زمینه تحصیل دانش‌آموزان در فضایی ایمن و استاندارد فراهم شد.



1404/11/26 10:52 بدون نام بدون نام
img

بهره‌برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه شهید عسکر حسین‌پور در بندرعباس همزمان با دهه فجر

همزمان با دهه مبارک فجر، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید عسکر حسین‌پور در بندرعباس با حضور محمد آشوری استاندار هرمزگان، جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مرادی و فاطمه جراره نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، منوچهر ضیایی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

1404/11/20 14:12 بدون نام بدون نام
img

مدرسه ۹ کلاسه صاحب الزمان در شهرستان‌میناب به بهره برداری رسید

 با حضور خان محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ، میرزاده معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، رادمهر فرماندار میناب، هاشمی نخل ابراهیمی ‌نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام ابراهیمی نماینده هرمزگان در خبرگان رهبری ،صادقی پور معاون امورهماهنگی و عمرانی استانداری هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، ضیایی مدیرکل آموزش و پرورش استان،سیدعبدالله هاشمی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و جمعی از مسوولین مدرسه ۹ کلاسه صاحب الزمان در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

باوقار در این آیین اظهار داشت: این فضای آموزشی با زیربنایی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع احداث شده است .

به گفته وی ، این مدرسه دارای ۹ کلاس درس، آزمایشگاه، کارگاه آموزشی،کتابخانه و نمازخانه و سرایداری می باشد.

گفتنی است؛ مدرسه ۹ کلاسه صاحب الزمان سومین فضای آموزشی است که از محل مولدسازی در استان هرمزگان احداث شده است.

1404/11/16 18:47 بدون نام بدون نام
img

هنرستان کارودانش دکتر حسابی ۲ در میناب به بهره برداری رسید

مدرسه ۹ کلاسه صاحب‌الزمان(عج) با حضور خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مسئولان ملی و استانی، در شهرستان میناب افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
در آیین افتتاح این فضای آموزشی، میرزاده معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش، رادمهر فرماندار میناب، هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام ابراهیمی نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، صادقی‌پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، ضیایی مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان، سیدعبدالله هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

مهدی باوقار زعیمی در این آیین اظهار داشت: این فضای آموزشی با زیربنایی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع احداث شده است.

وی افزود: مدرسه ۹ کلاسه صاحب‌الزمان(عج) دارای ۹ کلاس درس، آزمایشگاه، کارگاه آموزشی، کتابخانه، نمازخانه و فضای سرایداری است.

گفتنی است مدرسه ۹ کلاسه صاحب‌الزمان(عج) سومین فضای آموزشی احداث‌شده از محل مولدسازی در استان هرمزگان به شمار می‌رود.

1404/11/13 14:46 بدون نام بدون نام
img

دومین استخر دانش آموزی هرمزگان در میناب به بهره برداری رسید

با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش و جمعی از مسئولان ملی و استانی، دومین استخر دانش‌آموزی استان هرمزگان با زیربنایی بیش از 1053 مترمربع در شهرستان میناب به بهره‌برداری رسید.

در آیین افتتاح این پروژه، خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، میرزاده معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش، رادمهر فرماندار میناب، هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام ابراهیمی نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، صادقی‌پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، ضیایی مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان، سیدعبدالله هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

1404/11/13 14:32 بدون نام بدون نام
img

وقتی «قطب‌نمایِ توسعه گردشگری» از کار می‌افتد

هرمزگان در نقشه‌ی راهبردی ایران، قرار بود نه یک استان، بلکه «ترازِ جهانیِ توسعه دریامحور» باشد؛ سرزمینی که در آن دریا، نه یک مرز آبی، بلکه پیشران اصلی معیشت و شکوه ملی است. 

1404/11/12 11:19 مهدی ده دار
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید