جدید به قدیم
آیین سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه و گروههای کار نمونه هرمزگان با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، کیومرث برخورداری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و از کارگران و واحدهای نمونه تقدیر به عمل آمد.
آیین سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه و گروههای کار نمونه هرمزگان با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، کیومرث برخورداری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و از کارگران و واحدهای نمونه تقدیر به عمل آمد.
از لشکر 5 نصر تا اسلامآباد، نقش «محمدباقر قالیباف» را امروز بیش از یک سیاستمدار نمایان میکند. او امروز در میانه شطرنجی قرار دارد که از یک سو به میدان و از سوی دیگر به دیپلماسی و میزهای مذاکرات نه چندان قابل اعتماد ختم میشود.
همزمان با ایام مبارک دهه فجر، مدرسه 12 کلاسه شهید عسکر حسینپور با حضور استاندار هرمزگان، مسئولان وزارت آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران استانی در بندرعباس به بهرهبرداری رسید و زمینه تحصیل دانشآموزان در فضایی ایمن و استاندارد فراهم شد.
همزمان با دهه مبارک فجر، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید عسکر حسینپور در بندرعباس با حضور محمد آشوری استاندار هرمزگان، جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مرادی و فاطمه جراره نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، منوچهر ضیایی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی به بهرهبرداری رسید.
با حضور خان محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ، میرزاده معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، رادمهر فرماندار میناب، هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام ابراهیمی نماینده هرمزگان در خبرگان رهبری ،صادقی پور معاون امورهماهنگی و عمرانی استانداری هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، ضیایی مدیرکل آموزش و پرورش استان،سیدعبدالله هاشمی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و جمعی از مسوولین مدرسه ۹ کلاسه صاحب الزمان در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.
باوقار در این آیین اظهار داشت: این فضای آموزشی با زیربنایی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع احداث شده است .
به گفته وی ، این مدرسه دارای ۹ کلاس درس، آزمایشگاه، کارگاه آموزشی،کتابخانه و نمازخانه و سرایداری می باشد.
گفتنی است؛ مدرسه ۹ کلاسه صاحب الزمان سومین فضای آموزشی است که از محل مولدسازی در استان هرمزگان احداث شده است.
مدرسه ۹ کلاسه صاحبالزمان(عج) با حضور خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مسئولان ملی و استانی، در شهرستان میناب افتتاح و به بهرهبرداری رسید.
در آیین افتتاح این فضای آموزشی، میرزاده معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزشوپرورش، رادمهر فرماندار میناب، هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، حجتالاسلام ابراهیمی نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، صادقیپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، ضیایی مدیرکل آموزشوپرورش هرمزگان، سیدعبدالله هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسهساز استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.
مهدی باوقار زعیمی در این آیین اظهار داشت: این فضای آموزشی با زیربنایی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع احداث شده است.
وی افزود: مدرسه ۹ کلاسه صاحبالزمان(عج) دارای ۹ کلاس درس، آزمایشگاه، کارگاه آموزشی، کتابخانه، نمازخانه و فضای سرایداری است.
گفتنی است مدرسه ۹ کلاسه صاحبالزمان(عج) سومین فضای آموزشی احداثشده از محل مولدسازی در استان هرمزگان به شمار میرود.
با حضور معاون وزیر آموزشوپرورش و جمعی از مسئولان ملی و استانی، دومین استخر دانشآموزی استان هرمزگان با زیربنایی بیش از 1053 مترمربع در شهرستان میناب به بهرهبرداری رسید.
در آیین افتتاح این پروژه، خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، میرزاده معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزشوپرورش، رادمهر فرماندار میناب، هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، حجتالاسلام ابراهیمی نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، صادقیپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، ضیایی مدیرکل آموزشوپرورش هرمزگان، سیدعبدالله هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسهساز استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.
هرمزگان در نقشهی راهبردی ایران، قرار بود نه یک استان، بلکه «ترازِ جهانیِ توسعه دریامحور» باشد؛ سرزمینی که در آن دریا، نه یک مرز آبی، بلکه پیشران اصلی معیشت و شکوه ملی است.
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید