رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس خبر داد:

واریز 13 میلیارد تومان کمک نقدی حامیان به حساب ایتام و محسنین



رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس از واریز بیش از 13 میلیارد تومان کمک نقدی حامیان نیکوکار طرح اکرام به حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.

 به گزارش صبح ساحل، «مسیح الله مرادی»، رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس در این خصوص گفت: طی سال گذشته حامیان معزز طرح اکرام ایتام و محسنین، مبلغ 13 میلیارد و 35 میلیون تومان به صورت نقدی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده اند.مرادی با بیان اینکه این مبالغ به صورت مستقیم به حساب ایتام نیازمند و فرزندان محسنین واریز شده است، افزود: این میزان واریزی حامیان نیکوکار در سال 1402 نسبت به سال 1401، رشد 34 درصدی داشته است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: در حال حاضر 575 یتیم و 950 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس قرار دارند که از حمایت های مادی و معنوی سه هزار و 65 حامی نیک اندیش و سخاوتمند برخوردارهستند.

این مقام مسئول ضمن سپاس و قدردانی از همراهی و حمایت‌های حامیان بزرگواردر مرتفع نمودن نیازهای ضروری فرزندان معنوی خود، یادآور شد: در سال 1401 حامیان نیکوکار مبلغ 9 میلیارد و 725 میلیون تومان به حساب فرزندان معنویشان واریز نموده بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها