وزیر صمت از پرسنل ایزوایکو تقدیر کرد



وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن آمفی تئاتر مجتمع ایزوایکو گفت: کارگران سربازان واقعی کشور هستند.

به گزارش صبح ساحل، «عباس علی آبادی»، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس در سالن آمفی تئاتر این مجتمع در جمع صمیمانه کارگران و پرسنل ایزوایکو حضور یافت.

در ابتدای این مراسم، سلمان ضربی، مدیرعامل ایزوایکو ضمن عرض خیر مقدم به وزیر صمت و هیئت همراه از علی آبادی دعوت بعمل آورد تا دقایقی کارگران زحمتکش ایزوایکو را با بیانات خود بهره‌مند کنند که این امر با توجه به اهمیت دادن وزیر به مجموعه و صنعت کشتی سازی با استقبال وزیر صمت مواجه و ایشان تاکید کرد که به احترام کارگران این مجموعه در جمع آن‌ها حضور یافته و سخنرانی خواهندداشت که این اقدام وزیر، مورد توجه پرسنل ایزوایکو قرار گرفت.

در این مراسم که  سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه، بابک احمدی، معاون وزیر و رئیس هییت عامل ایدرو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان  و مدیران و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

علی آبادی در ابتدای سخنان خود با تقدیر از تلاش کارکنان این مجموعه تاکید کرد: به حق ، میتوان گفت که سربازان واقعی این کشور و این نظام مقدس شما هستید که در این گرمای طاقت فرسای جنوب کشور برای توسعه و آبادانی دست از تلاش بر نداشته و مشغول فعالیت هستید که این سخنان وزیر نیز با تشویق کارگران همراه شد.

علی آبادی در ادامه با اشاره به جایگاه انسان در آموزه های اسلامی و عرفانی اضافه کرد: هدف از خلقت انسان حرکت در مسیر رشد و کمال و تبدیل شدن به انسان کامل است.

وی با بیان اینکه انسان به عنوان اشرف مخلوقات دارای جایگاه والای خلیفه اللهی در روی زمین است، افزود: این تا جایی است که در قرآن کریم خداوند فرشتگانی که از سجده به انسان سر باز می زنند را کافر می خواند؛ از این رو باید این جایگاه با عظمت را قدر دانسته و در مسیر انسان کامل حرکت کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم وزیر صمت با حضور در جمع کارکنان ایزوایکو  ضمن خداقوت با تعدادی از کارگران مجموعه کشتی سازی از نزدیک احوالپرسی کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها