با حضور مقامات استانی و محلی:

دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی بندرعباس در بندرلنگه افتتاح شد



دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی بندرعباس در بندرلنگه با حضور ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس، اعضای هیات نمایندگان، دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس، ائمه جماعات شهرستان بندرلنگه، معاون استاندار هرمزگان، رییس سازمان صنعت و معدن استان و دیگر مقامات محلی افتتاح شد.


به نوشته روزنامه صبح ساحل، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: به تمام وعده های یک ساله ام به فعالین اقتصادی عمل کرده ام.
محمدرضا صفا در این رابطه اظهار داشت: یک سال از فعالیت دور نهم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس می گذرد و در این مدت با وجود شیوع بیماری کرونا تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده اتاق به کار گرفتیم.صفا ضمن قدردانی از استاندار محترم و مغزز استان هرمزگان و همچنین حیدری معاونت هماهنگی امور اقتصادی اظهار داشت: تعامل مسوولان استان با اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان پارلمان بخش خصوصی در نوع خود مثال زدنی است.وی افتتاح دفتر بندرلنگه، راه اندازی شعبه گواهی مبدا در بندر شهید باهنر، رشد 50 درصدی صدور و تمدید کارت بازرگانی و افتتاح دفتر انجمن خرما را از مهم ترین خدمات یک ساله اتاق بازرگانی بندرعباس در دور نهم عنوان کرد.


راه اندازی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در لنگه موجب رونق تجاری غرب هرمزگان می‌شود


دکتر حیدری در حاشیه افتتاح این دفتر اظهار داشت: پیشروی اتاق بازرگانی بندرعباس به سمت رونق تجارت استان و گسترش چتر حمایتی خود از تجار به خوبی محسوس است.
وی افزود: اتاق بازرگانی بندرعباس جایگاه خود را در استان پیدا کرده و تلاش,  پیگیری ها و  زحمات یک ساله اتاق در دور نهم به بار نشسته است.
وی همچنین ضمن قدردانی از ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس به پاس تلاش ها و حمایت های همه جانبه  به ویژه در بحث کرونا، ادامه داد: کمک رسانی اتاق بازرگانی بندرعباس و فعالان اقتصادی به مراکز درمانی استان بی سابقه بود و کماکان هم ادامه دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم با فعال شدن دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی بندرعباس در شهرستان لنگه زمینه رونق فعالیت های تجاری در غرب استان بیش از پیش مهیا شود.

همچنین در حاشیه نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی که در سالن جلسات فرمانداری بندرلنگه برگزار شد طی حکمی از سوی ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس آقای بدر دریابان به عنوان نماینده اتاق بازرگانی بندرعباس در غرب هرمزگان و سرپرست دفتر نمایندگی بندرعباس در بندرلنگه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دریابان
عضو محترم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس
با سلام
جایگاه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس به عنوان پارلمان بخش خصوصی و نقش بی بدیل آن در توسعه اقتصادی و اجتماعی که ره آورد آن رفاه و امنیت عموم مردم است به عنوان یک حقیقت اجتناب ناپذیر مورد تایید همه صاحب نظران و اندیشمندان است و در این راستا اتاق بندرعباس نیز بخصوص در دوره جدید و شرایط حاکم بر دنیا که کشور ما نیز از آن مستثنی نیست، خدمات ارزنده ای را به کشور و استان ارائه داده است.
با توجه به سوابق درخشان شما در عرصه اقتصاد و بنا به حساسیت و موقعیت استراتژیکی بندرلنگه در ابعاد اقتصادی و استفاده از تجارب ارزنده جنابعالی، شما را به سمت نماینده تام الاختیار اتاق بازرگانی بندرعباس در عرب هرمزگان و سرپرست دفتر نمایندگی بندرعباس در بندرلنگه انتخاب می نمایم.امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمداله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان اتاقی پیشرو موفق باشید.
محمدرضا صفا
ریاست اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس

    

    دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی بندرعباس در بندرلنگه افتتاح شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها