طی ۶ ماه امسال تاکنون؛

بیش از هفت هزار عملیات ایمنِ راهنماییِ کشتی‌ در بنادر هرمزگان ثبت شد



معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، تعداد عملیات راهنمایی کشتی‌ها در بنادر این استان را طی ۶ ماه نخست سال جاری تاکنون هفت ‌هزار و ۱۰ مورد اعلام کرد.

به گزارش صبح ساحل، «اسماعیل مکی‌زاده»، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، روز یکشنبه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هفت هزار و ۱۰ مورد عملیات ایمن راهنمایی کشتی‌ها شامل پهلودهی، جداسازی و جابه‌جایی شناورها با ایمنی کامل به صورت شبانه‌روزی انجام شد.

وی ادامه داد: هم‌چنین عملیات‌های ویژه مانند عملیات کشتی به کشتی (STS)، عملیات داکینگ و آنداکینگ(به آب‌اندازی و از آب‌گیری) شناور از جمله تانکرهای غول پیکر در مجتمع کشتی‌سازی از دیگر اقداماتی بوده که در این مدت توسط ۳۶ راهنما انجام شده است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اهمیت کار راهنماها در ارتقا ایمنی شناورها اضافه کرد: راهنمایان از نیروهای کلیدی و پیشگام سازمان در عرصه دریا بوده که دانش و تجربه آنان باعث دلگرمی و اطمینان فرماندهان کشتی‌های درحال رفت و آمد به بنادر است.

به گفته مکی‌زاده، درحال حاضر اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان دارای ۳۷ راهنما شامل ۱۴ نفر راهنمای ارشد، هفت نفر راهنمایان درجه یک، ۹ نفر راهنمای درجه ۲ و ۶ نفر درجه سه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها