بمباران جنون‌آمیز مناطق مختلف غزه؛ ۱۰۰ حمله هوایی رژیم صهیونیستی در عرض نیم ساعت



منابع رسانه‌ای فلسطین از دور جدید کشتار غیرنظامیان در غزه و بمباران جنون‌آمیز مناطق مختلف باریکه غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی خبر دادند.

 

به گزارش ایسنا، ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی به دنبال ضربات سختی که از مقاومت دریافت کرده، دور جدیدی از کشتار غیرنظامیان در غزه را آغاز کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از حدود یک ساعت پیش بی‌وقفه در حال بمباران نوار غزه به ویژه مناطق شمالی آن است.

منابع محلی گزارش دادند که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در کمتر از نیم ساعت گذشته 100 نقطه را در نوار غزه بمباران کردند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین محوطه‌های اطراف بیمارستان شفاء در شهر غزه را هدف حملات خود قرار دادند که در نتیجه آن، برق بخش‌هایی از این بیمارستان قطع شده است.

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که تا این لحظه ده‌ها شهید و مجروح به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حملات امشب به نوار غزه از بمب‌های فسفری و خوشه‌ای که دو بمب ممنوعه بین‌المللی هستند، استفاده کرد.

همزمان رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ۱۰ موشک دقایقی قبل از جنوب لبنان به سمت کریات شمونا و المطله در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد که به دنبال آن، شش انفجار مهیب در کریات شمونا و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی به وقوع پیوست.

آژیر خطر در برخی مناطق شمالی فلسطین اشغالی از جمله کریات شمونا، المطله، الجلیل علیا، کفار گلعای، دفنا و تل حادی به صدا درآمده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها