لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور

فولاد هرمزگان به سختی حریف بوشهری خود را برد/ شهرداری و شناورسازی بیرون از خانه یک امتیاز گرفتند



نمایندگان هرمزگان در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با دو تساوی و یک پیروزی به کار خود پایان دادند.

 


به گزارش صبح ساحل، در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد‌‌ هرمزگان در گروه دوم این رقابت‌ها در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس از  تیم شاهین تابان بوشهر میزبانی کرد.
شاگردان کریمیان در تیم فولاد هرمزگان که سه هفته بود رنگ برد را ندیده بودند در این بازی آمده بودند تا با گل های زیاد تیم بوشهری را که تنها با ۱۳ بازیکن به بندرعباس آمده بود از پیش رو بردارند.
قرمز پوشان هرمزگانی بازی را هجومی شروع کردند و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خود خلق کردند اما تنها یک بار در نیمه نخست به گل رسیدند و محمد فاضل بحرینی این تیم را با پیروزی روانه رختکن کرد.
در نیمه دوم مثل نیمه اول فولادی ها می توانستند گل های به ثمر برسانند اما بی دقتی در مهاجمان فولاد موج می زد و به راحتی یکی پس از دیگری فرصت ها را از دست دادند تا این که بازی با همان تک گل به پایان رسید و فولاد به سختی تیم بوشهری را شکست داد.
تیم فولاد هرمزگان در جدول گروه دوم شش امتیازی شد و در هفته ششم این مسابقات ۲۵ آبان ماه به مصاف پتروپالایش شازند می رود. دیگر نماینده استان تیم شناور سازی قشم  با تساوی برابر آریان همدان به یک امتیاز ارزشمند دست یافت. 
این بازی در‌ ورزشگاه شهید بابایی همدان برگزار شد و دو تیم بعد از نود دقیقه تلاش  به تساوی بدون گل دست یافتند. تیم شهرداری بندرعباس در گروه نخست از میزبان خود تیم شهرداری بم یک امتیاز گرفت.
شهرداری بندرعباس در خارج از خانه به مصاف شهرداری بم رفت که در پایان دو تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند. در این بازی برای شهرداری بندرعباس میلاد صارمی و مهرداد هدایتیان گلزنی کردند.
در پایان هفته پنجم‌ لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در گروه اول بهمن تهران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است.
تیم های نیروی زمینی تهران،  سپید رود رشت و شهدای بابلسر با ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های دوم تا چهارم قرار گرفته اند. فولاد نوین اهواز با ۸ امتیاز پنجم است. تیم های چوکا تالش،  شهرداری ماهشهر و آینده سازان اردبیل با ۷ امتیاز ششم تا هشتم ، شهرداری بندرعباس با ۶ امتیاز نهم، کیان سام ساری با ۵ امتیاز دهم،
شهدای رزکان با ۴ امتیاز یازدهم ، تهران یاسا با ۳ امتیاز دوازدهم و دو تیم پاس همدان و شهرداری بم با ۲ امتیاز سیزدهم و چهاردهم هستند.
در گروه دوم‌ تیم نیکا پارس چالوس با ۱۱ امتیاز صدرنشین است. شهرداری نوشهر، کویر مقوا تهران و نود ارومیه با ۱۰ امتیاز و به دلیل تفاضل گل دوم تا چهارم هستند. تیم های بعثت کرمانشاه،  آکادمی کیا و شناور سازی پی پشت قشم با ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل
مکان های  پنجم تا هفتم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده اند. اسپاد تهران با ۷ امتیاز هشتم، فولاد هرمزگان با ۶ امتیاز نهم، تیم های پترو پالایش شازند،  شهید قندی یزد و اترک بجنورد با ۴ امتیاز و به دلیل تفاضل عناوین دهم تا دوازدهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند. آریان همدان با دو امتیاز سیزدهم و شاهین تابان بوشهر بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور شهرداری بندرعباس در گروه اول با تیم های نیروی زمینی تهران ، بهمن تهران ، شهدای بابلسر ، فولاد ب خوزستان ،
چوکای تالش، سپیدرود رشت، شهرداری ماهشهر، شهرداری ساری،  آینده سازان  شهدای رزکان ، تهران یاسا ، پاس همدان و  شهرداری بم هم گروه است.
فولاد هرمزگان و شناور سازی پی پشت قشم در گروه دوم با تیم های شهرداری همدان، شهرداری نوشهر، آکادمی کیا ، شهید قندی یزد، بعثت کرمانشاه، نیکا پارس چالوس، نود ارومیه، اسپاد الوند تهران، اترک بجنورد، شاهین تابان بوشهر، سرخ‌پوشان پاکدشت و کویر مقوا تهران هم گروه هستند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها