لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان

اتحاد پل و جنوب بستک پرگل ترین دیدار هفته چهارم



بازی های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان با پیروزی تیم‌های اتحاد بندرپل، میناب جوان، مقاومت بازیاری، اتحاد معدونیه حاجی آباد، نیلی پوشان گزیر، آرش ایلود و دریانوردان بندرکنگ به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، در هفته چهارم  لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های هرمزگان در گروه شرق برخ کوشه قشم در خانه با یک گل  مغلوب میناب جوان شد.


تک گل تیم میناب جوان را محمد قاسمی به ثمر رساند. برنده دربی میناب که بین ابومسلم میناب و مقاومت بازیاری برگزار شد با تک گلی که اسماعیل ذاکری  به ثمر رساند یک بر صفر به سود مقاومت بازیاری به پایان رسید.


 اتحاد معدونیه با تک گل علیرضا علیمحمدی تیم ملوان بندرعباس را شکست داد. آراد مهررودان در هفته چهارم دراین گروه استراحت داشت. در دیدارهای گروه غرب ، نیلی پوشان گزیر سه‌ بر دو بهزیستی جناح را برد. برای نیلی پوشان گزیر هادی زرگر،  حسین فیروزی و احمد احمدزاده گلزنی کردند.


دو گل تیم بهزیستی جناح را حامد خویشکار و نیما ناصری به ثمر رساندند. هفده شهریور قشم در خانه با دو گل بازی را به مهمان خودش آرش ایلود واگذار کرد. شعیب نامی  و عبدالله شیردل برای آرش ایلود گلزنی کردند.


پر گل ترین دیدار هفته بازی اتحاد بندرپل و جنوب بستک بود که ۸ گل داشت.


 در این بازی برای اتحاد بندر پل رضا ملک پور دبل کرد و محمدرسول ملایی،احمد زارعی و علی منصوری گل های دیگر این تیم را به ثمر رساندند. برای جنوب بستک هم حامد رنجبر دبل کرد و هاشم نصیری هم یک گل به ثمر رساند.


ستاره فرامرزان با دو گل مغلوب دریانوردان بندرکنگ شد. ایوب صالحی و ولید دهقان برای دریانوردان بندرکنگ زدند.


در پایان هفته چهارم  لیگ دسته اول  فوتبال باشگاه کشور  در گروه شرق اتحاد معدونیه حاجی آباد با ۹ امتیاز صدرنشین است.


میناب جوان با ۷ امتیاز در مکان دوم  قرار گرفته است. ملون بندرعباس با ۶ امتیاز سوم، مقاومت بازیاری با ۴ امتیاز چهارم، برخ کوشه قشم، آراد مهر رودان و ابومسلم میناب با ۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل پنجم تا هفتم هستند. در‌ جدول رده بندی گروه  غرب سه تیم دریانوردان  بندرکنگ و  اتحاد بندر پل با ۱۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول و دوم هستند. آرش ایلود با ۹ امتیاز سوم ، نیلی پوشان گزیر و ستاره فرامرزان با ۶  امتیاز و به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم، جنوب بستک و  هفده شهریور قشم با یک  امتیاز و به دلیل تفاضل گل ششم و هفتم و  بهزیستی جناح هشتم می باشد.


در گروه غرب این مسابقات تیم های بهزیستی جناح ، آرش ایلود، اتحاد پل ، هفده شهریور قشم ، جنوب بستک ،  دریانوردان بندرکنگ،  ستاره فرامرزان و  نیلی پوشان گزیر و در گروه شرق هم ، تیم های میناب جوان ، مقاومت بازیاری ، آراد مهر رودان ، ابومسلم میناب ، برخ کوشه قشم و  اتحاد معدونیه با هم رقابت خواهند پرداخت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها