لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور

شهرداری صدرنشین را با شکست بدرقه کرد



در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم های شهرداری بندرعباس و شناور سازی پی پشت قشم در خانه و فولاد هرمزگان بیرون از خانه به مصاف حریفان خود رفتند.


به گزارش صبح ساحل، سه نماینده هرمزگان در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه های خلیج فارس،  پی پشت قشم و اراک به دیدار حریفان خود رفتند و با یک پیروزی،  یک مساوی و یک شکست به کار خود پایان دادند.


در گروه اول شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با بهمن تهران بازی کرد. شاگردان نیکبخت در تیم شهرداری در پایان نود دقیقه موفق شدند سه بر دو به پیروزی دست پیدا کنند. شهرداری نیمه اول را با شکست به پایان برد اما در نیمه دوم با یک بازی  برتر موفق شدند


سه بر دو به پیروزی برسد. علیرضا سلیم پور دو گل و مهرداد عالی پور یک گل برای شهرداری بندرعباس به ثمر رساندند تا شهرداری با کسب این پیروزی با ۹ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی گروه دوم  قرار گیرد.


در گروه دوم این رقابت‌ها تیم  شناورسازی قشم در پی پشت با کویر مقوا بازی  کرد و یک بر صفر شکست خورد و پس از شش هفته اولین باخت را تجربه کرد و با ۹ امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی گروه اول قرار گرفت.


در این هفته فولاد هرمزگان بیرون از خانه به دیدار پترو پالایش شازند رفت و بدون گل مساوی کرد. فولاد  با این تساوی با ۷ امتیاز در مکان در مکان هشتم جدول رده بندی گروه اول ایستاد.


در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور شهرداری بندرعباس در گروه اول با تیم های نیروی زمینی تهران ، بهمن تهران ، شهدای بابلسر ، فولاد ب خوزستان، چوکای تالش، سپیدرود رشت ، شهرداری ماهشهر ، شهرداری ساری ،  آینده سازان  شهدای رزکان ، تهران یاسا ، پاس همدان و  شهرداری بم هم گروه است.


فولاد هرمزگان و شناور سازی پی پشت قشم در گروه دوم با تیم های آریان همدان، شهرداری نوشهر، آکادمی کیا ، شهید قندی یزد، بعثت کرمانشاه، نیکا پارس چالوس، نود ارومیه، اسپاد الوند تهران، اترک بجنورد، شاهین تابان بوشهر، پترو پالایش شازند و کویر مقوا تهران هم گروه هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها