شرایط فروش پژو پارس برای آبان‌ماه 1402 اعلام شد



شرایط فروش پژو پارس در آبان‌ماه 1402 از نوع فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل فوری است.

به گزارش صبح ساحل، درحالی‌که ایران‌خودرو از توقف تولید پژو پارس در سال 1402 خبر داده است، اما شرایط فروش این خودرو را همچنان اعلام می‌کند. در شرایط فروش پژو پارس برای آبان‌ماه 1402، دو محصول از این خانواده عرضه شده‌اند. این دو خودرو شامل پژو پارس معمولی و پژو پارس ELX‌ هستند.

مطابق انتظار ما، این شرایط فروش برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام شده است. متقاضیان خرید پژو پارس با اولویت تحویل در پاییز 1402، مخاطبین این شرایط فروش هستند. شرایط فروش ایران‌خودرو در آبان‌ماه 1402 از نوع فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل فوری است.

شرایط فروش ایران‌خودرو در آبان‌ماه 1402، از روز سه‌شنبه، 23‌ام همین ماه آغاز شده است و تا روز پنجشنبه، نهم آذرماه 1402 ادامه خواهد داشت. قیمت پژو پارس XU7P معمولی در این شرایط 294 میلیون تومان اعلام شده است. پژو پارس ELX نیز حدود 334 میلیون تومان قیمت دارد. هر دو خودرو تنها با یک رنگ قابل انتخاب هستند که این رنگ سفید است.

شرایط فروش پژو پارس برای آبان‌ماه 1402:

خودرو قیمت رنگ موعد تحویل
پژو پارس XU7P ۲۹۴,۱۳۳,۰۰۰ سفید 90 روزه
پژو پارس XU7P ELX ۳۳۰,۸۹۷,۰۰۰ سفید 90 روزه

سود مشارکت و سود انصراف برای شرایط فروش پژو پارس درنظر گرفته نشده است. با توجه به موعد تحویل خودروها که 90 روز کاری عنوان شده، خریداران در پایان سال جاری موفق به دریافت اتومبیل‌ها خواهند شد.

ایران‌خودرو از سال 1401، تولید پژو پارس با موتور XU7P را آغاز کرده است. این پیشرانه نسخه بهینه موتور 1.8 لیتری XU7 خانواده پژو محسوب می‌شود که برای سال‌ها در پژو پارس، پژو 405 و سمند مورد استفاده قرار می‌گرفت. جایگزینی پیشرانه XU7P با موتور XU7 معمولی تاکنون مورد رضایت نسبی مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. کاهش مصرف سوخت، کاهش صدای موتور، حل مشکل سوختن واشر سرسیلندر و همچنین افزایش حرارت بیش‌ازحد موتور برخی از مزایای موتور XU7P هستند. علاوه‌برآن، جایگزینی این پیشرانه با موتور قبلی بهبود شتاب و کشش خودرو را نیز به‌همراه داشته است. این موتور پس از توقف تولید پژو پارس، در سورن پلاس مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها