اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و سوخت در بندرعباس؛ کشف 56 راس احشام و توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی



فرمانده انتظامی بندرعباس از کشف 56 راس احشام ، 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی در اجرای طرح مقابله با قاچاق در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «عباس علی یاری»، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس امروز با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و کالای قاچاق چندین اکیپ عملیاتی از ماموران یگان امداد، پاسگاه انتظامی جلابی و پاسگاه انتظامی قلعه قاضی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: مأموران طرح مقابله با قاچاق سوخت و کالای قاچاق را در یکی از روستاهای سطح حوزه شرق شهرستان طی هماهنگی با مقام قضایی به مرحله اجراء که در این طرح مقدار 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و تعداد 56 راس احشام گوسفند کشف و 4 دستگاه خودرو شوتی سوخت بر نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 5 متهم در این رابطه، ادامه داد: ارزش کالا و سوخت  کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان 14 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ علی یاری با اشاره به اینکه قاچاق از عوامل ناامنی اقتصادی است، اضافه کرد: تلاش برای مبارزه با قاچاقچیان کالا در دستور کار ماموران انتظامی  است و با عوامل قاچاق به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها