تاریخ معرفی، پیش‌خرید و عرضه سری گلکسی S۲۴ فاش شد



سامسونگ ظاهراً سری گلکسی S۲۴ را در ۲۷ دی‌ ماه در کالیفرنیا، زادگاه محصولات اپل، رونمایی می‌کند.

 

چند روز پیش افشا شد که سامسونگ قصد دارد از سری گلکسی S۲۴ در ژانویه ۲۰۲۴ (دی‌ ماه ۱۴۰۲) رونمایی کند. سامسونگ معمولاً یک ماه دیرتر از این بازه زمانی پرچمدار‌های جدید خود را معرفی می‌کند. اکنون اطلاعات جدیدی از زمان دقیق رونمایی از گلکسی S۲۴ و تاریخ پیش‌خرید و عرضه آن منتشر شده است.

بر اساس گزارش نشریه کره‌ای The Elec، به نظر می‌آید سری گلکسی S۲۴ در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۲) در سن خوزه کالیفرنیا معرفی خواهد شد. معمولاً سامسونگ هر ساله رویداد Galaxy Unpacked خود را در نیویورک برگزار می‌کرد، اما رویداد Galaxy Unpacked ۲۰۲۴ برای معرفی گلکسی S۲۴ در کالیفرنیا، زادگاه محصولات اپل، برگزار خواهد شد.

بر اساس همین گزارش، مشتریان می‌توانند گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا را در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی‌ ماه) پیش‌خرید کنند. دستگاه‌های پیش‌خرید شده از ۲۶ تا ۳۰ ژانویه (۶ تا ۱۰ بهمن‌ ماه) به دست مشتریان خواهند رسید. مشتریانی نیز که نمی‌خواهند پیش‌خرید کنند، می‌توانند از تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) سری گلکسی S۲۴ را بخرند.

 

قیمت احتمالی سری گلکسی S۲۴

در حالی‌ که قیمت سری گلکسی S۲۴ هنوز مشخص نشده است، انتظار می‌رود سامسونگ قیمت‌های سری جدید خود را مشابه سری گلکسی S۲۳ حفظ کند. این بدان معناست که قیمت گلکسی S۲۴ احتمالاً از ۹۰۰ دلار شروع شود؛ بدین ترتیب قیمت احتمالی گلکسی S۲۴ پلاس ۱۰۰۰ دلار و گلکسی S۲۴ اولترا ۱۲۰۰ دلار خواهد بود. پیش از این فاش شده بود که گلکسی S۲۴ اولین تلفن هوش مصنوعی سامسونگ خواهد بود که دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی توسعه‌یافته داخلی این شرکت است. انتظار می‌رود این شرکت بیکسبی قدیمی خود را به Galaxy AI تغییر نام دهد.

سامسونگ سان‌فرانسیسکو در ایالات متحده آمریکا و سئول در کره جنوبی را به عنوان مکان‌های احتمالی رویداد معرفی گلکسی اس ۲۴ در نظر گرفته بود، اما در نهایت به دلیل همکاری نزدیک با گوگل و رقابت با اپل، تصمیم به برگزاری این رویداد در سن خوزه گرفت. احتمال دارد این شرکت برای بهبود درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، گلکسی S۲۴ را دو هفته زودتر از تاریخ هر ساله عرضه کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها