در دیدار فرماندار قشم و مدیرکل ورزش و جوانان مطرح شد

توسعه ورزش های آبی و ساحلی و راه اندازی این هئیت تازه تاسیس



مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از اماکن ورزشی قشم بازدید به عمل آورد.

   

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از اماکن و فضاهای ورزشی شهرستان قشم بازدید نمود.


مظفر مهری خادمی به جهت بازدید از اماکن و فضاهای ورزشی درحال احداث شهرستان قشم وارد این جزیره شد.


متولی ورزش هرمزگان  با حضور در فرمانداری قشم با محمد محمد حسینی تختی فرماندار این شهرستان دیدار  کرد.  در این نشست که رضا دریایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم نیز حضور داشت درخصوص پروژهای دردست احداث و اماکن ورزشی شهرستان گفتگو و تبادل نظر شد.


در این جلسه ضمن بررسی ویژه پروژه سام وزال و سالن های ورزشی در دست احداث و زمین های چمن مصنوعی در سراسر جزیره برای اتمام بخشی از آن ها تا پایان دهه فجر سال جاری تاکید شد.


در دیدار فرماندار قشم و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان  در خصوص توسعه ورزش های آبی ساحلی بحث و بر راه اندازی هئیت تازه تاسیس ورزش های دریایی و ساحلی در شهرستان تاکید شد.


فرماندارقشم ضمن تشکر و قدردانی از انجام پروژه های مختلف ورزشی که در نوع خود بی نظیر بوده است مجموعه ورزش و جوانان شهرستان و استان تشکرو قدردانی کرد.


محمدحسینی تختی در پایان این دیدار برای برگزاری مسابقات مختلف به ویژه مسابقات ساحلی دریایی در این شهرستان به ویژه جزیره لارک اعلام آمادگی کرد.


دیدار با خانواده شهید ورزشکار محمد رضایی مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان  در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان در ابتدای سفر خود با خانواده شهید ورزشکار محمد رضایی دیدار و گفتگو نمود.


مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار اظهارداشت: در حال حاضر آن چه که آسایش و آبادانی را برای کشور پر افتخارمان فراهم کرده، در زیر سایه رشادت های فراموش ناشدنی جوانان غیور و با اخلاص در دوران هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.


وی تصریح کرد: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم به کار بگیریم، هر چند سختی‌ هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

  در دیدار فرماندار قشم و مدیرکل ورزش و جوانان مطرح شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها