اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در بندرعباس:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت و توقیف ۹۵ مخزن سوخت



 فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و شناسایی محل های دپو سوخت قاچاق در چندین محله شهرستان بندرعباس با کشف بالغ بر ۸۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت، توقیف ۹۵ مخزن سوخت و پنج دستگاه پمپ برقی خبر داد.

        

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان، امروز (هشتم آذرماه)، از اجرای یک عملیات بزرگ دیگر در این استان خبر داد و افزود: روز گذشته در ادامه طرح‌های پاکسازی نقاط و محلات آلوده در دو عملیات منسجم طرح پاکسازی نقاط آلوده  و شناسایی محل های دپو سوخت قاچاق، در چندین محله  شهرستان بندرعباس  اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی که با همکاری مأموران تیم عملیاتی یگان امداد و پاسگاه های حسنلنگی و گنو شهرستان بندرعباس، عملیاتی شد  ۲۰ باب چهار دیواری فاقد سکنه مورد شناسایی و در بازدید از محل های دپو ، مقدار ۸۰ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: دو دستگاه  موتورسیکلت هوندا و تعداد ۹۵ عدد بشکه های نگهداری سوخت و تعداد ۵ دستگاه پمپ برقی تخلیه سوخت توقیف گردید.

سردار جاویدان ارزش محموله های مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان ۲۸ میلیارد ریال عنوان و  تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها