کشف ۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قشم



 فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف ۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در یکی از روستاهای غرب این جزیره خبر داد.

   

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهراب کاظمی روز چهارشنبه افزود: در ادامه طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده این شهرستان مرزی، در یک عملیات مشترک و منسجم با همکاری میدانی دریابانی طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در روستای دور دست و ساحلی دولاب واقع در ۱۱۰ کیلومتری غرب این جزیره اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ضربتی ضمن شناسایی سه محل دپو سوخت، هفت دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۱۰ مخزن حاوی سوخت و پنج دستگاه پمپ مکش سوخت جمع آوری و مقدار ۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به دستگیری چهار متهم و عامل قاچاق سوخت در این طرح، ارزش سوخت های قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی پنج میلیارد ریال عنوان کرد.

سرهنگ کاظمی، مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی را از اولویت‌های پلیس در راستای حفظ سرمایه‌های ملی کشور عنوان کرد و از قشموندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها