لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

حق پالایش نفت برد بود نه مساوی



تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در دیدار خانگی به مصاف مس سونگون ورزقان رفت.

 
به گزارش صبح ساحل، تیم فوتسال پالایش نفت، در هفته چهاردهم و آغاز دور دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن فجر بندرعباس به مصاف مس سونگون ورزقان رفت.
نارنجی پوشان مس سونگون بازی خیلی زود با گل شروع کردند و علی اصغر حسن زاده در دقیقه سه دروازه پالایش نفت بندرعباس را باز کرد.  برتری مس سونگون خیلی طول نکشید و سروش احمدنیا گل مساوی را برای پالایش نفت به ثمر رساند. در دقیقه ۱۵ بازی بود که پالایش روی تکنیک امیر رضا خونجهان به گل دوم رسید. هنوز دو دقیقه از گل دوم پالایش نفت سپهری نشده بود که گل فرهاد فخیم گل دوم را برای  مس سونگون به ثمر رساند تا بازی دوباره مساوی شود و با همین نتیجه  نیمه نخست به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم این پالایش نفت بندرعباس بود که گل سوم خود را به ثمر رساند و محمد بنی اسدی برای سومین بار دروازه نارنجی پوشان مس سونگون را باز کرد.
بازی سرعت بالایی داشت و هر تیمی گل می خورد سریعا جبران می کرد. یک دقیقه بعد از گل سوم پالایش تیم مس به دو گل پشت سرهم دست یافت و فرهاد فخیم گل سوم و حسین سبزی کل چهارم را برای مس سونگون به ثمر رساندند.
پالایش نفت بندرعباس بیش از ۱۰ دقیقه روی دروازه مس سونگون فشار آورد تا این که بلاخره امیررضا خون جهان گل چهارم و مساوی را به ثمر رساند تا دو باره بازی مساوی شود. در این بازی حق پالایش نفت بندرعباس برد برد بود اما در پایان بازی با نتیجه ۴ بر ۴ مساوی به پایان رسید.
در این بازی برای تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس سپهر محمدی، حسن دهقانی، محمد بنی اسدی ، سروش احمدنیا،  سعید حاجیلری،  امیر خونجهان ، حسین رحیمی،  امیرحسین دهقانی،  محمد حسین بازیار،  علی جوذری، امین مراداحمدی و علی رستمی با هدایت هادی بزوال بازی کردند.
برای تیم مس سونگون ورزقان،  اسماعیل تقی پور سرمربی تیم علیرضا صمیمی،  امیر حسین محمدیان ، فرهاد فخیم ، علی اصغر حسن زاده، بابک تصیری، حمید احمدی، مرتضی عزتی، مجتبی پارساپور ، بلال اسماعیلی، حسین سبزی، محمد شکری و یاشار گنجه را به میدان فرستاد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها