تقدیر ویژه وزیرآموزش و پرورش از مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان



صبح ساحل، اجتماعی _  وزیر آموزش و پرورش به پاس عملکرد ممتاز مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در تحقق اهداف کمی برنامه سوادآموزی کشور و عملکرد فراتر از شاخص کشوری  و همچنین کسب مقام دوم جشنواره شهید رجایی،از خدمات" احمد آخوندی" مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اهدای دو لوح سپاس تجلیل کرد.

دکتر حمید رضا حاجی بابایی، در این این راستا خطاب به مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان آورده است: توفیق در تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در حوزه سوادآموزی،آموزش بزرگسالان و در نهایت حسن اجرای تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش، نیازمند مدیریت، برنامه ریزی، نظارت، پیگیری و تعامل صحیح با عوامل اثر گذار می باشد.

لذا از آنجاییکه عملکرداستان هرمزگان در تحقق اهداف کمی برنامه سوادآموزی بالاتر از میانگین کشوری بوده است ضمن تبریک این موفقیت ، مراتب تقدیر و تشکر خود را به جنابعالی اعلام نموده و توفیق روز افزون شمارااز خداوند سبحان خواهانم. وزیر آموزش و پرورش همچنین در اقدامی دیگر با اهدای لوح سپاس از موفقیت آموزش و پرورش هرمزگان در کسب مقام دوم جشنواره شهید رجایی  قدردانی کرد. حاجی بابایی افزود: اکنون که دولت عدالت محور جمهوری اسلامی ایران تحقق عدالت و خدمت به بندگان خدا را سرلوحه همت خویش قرار داده است موجب خرسندی است ضمن تبریک این موفقیت، توفیق روز افزونتان را در استمرار خدمات به نظام تعلیم و تربیت از درگاه خداوند سبحان خواستاراست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها